Wees de ambassadeur van uw bedrijf

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Wees de ambassadeur van uw bedrijf

TEAMPOWER
Logo van TEAMPOWER

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeSint-Lambrechts-Woluwe
6 okt. 2022
placeSint-Lambrechts-Woluwe
6 dec. 2022

Beschrijving

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.



Doelgroep

Iedereen die een functie in het bedrijf heeft, waarbij er regelmatig contact is met interne en externe klanten. Bijvoorbeeld  onthaalmedewerkers, adviseurs en consultants.



Doelstellingen

De rol als « value creator » positioneren voor uw onderneming door elke contactwisseling met uw klant te optimaliseren :

• De juiste attitude identificeren die  aangenomen dient te worden als ambassadeur van de onderneming
• De klantenkennis verbeteren zodat de mogelijkheid ontstaat de klant op een proactieve manier beter te kunnen adviseren aanga…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: IT Management & Strategie, Projectmanagement, ITIL Overzicht, IT Architectuur en IT Beveiliging / Security.

De vaardigheden als vertegenwoordiger van het bedrijf ontwikkelen bij de medewerkers, zodat ze zich als ambassadeur van de onderneming kunnen profileren.



Doelgroep

Iedereen die een functie in het bedrijf heeft, waarbij er regelmatig contact is met interne en externe klanten. Bijvoorbeeld  onthaalmedewerkers, adviseurs en consultants.



Doelstellingen

De rol als « value creator » positioneren voor uw onderneming door elke contactwisseling met uw klant te optimaliseren :

• De juiste attitude identificeren die  aangenomen dient te worden als ambassadeur van de onderneming
• De klantenkennis verbeteren zodat de mogelijkheid ontstaat de klant op een proactieve manier beter te kunnen adviseren aangaande bijkomende diensten of om opportuniteiten aan uw sales collega’s door te geven.
• De voornaamste commerciële communicatietechnieken beheersen om op deze manier een échte partner te worden van uw klant en de rol  van ambassadeur van uw onderneming op te nemen.
• Uw tussenkomst als adviseur positioneren in het kader van het verkoops- of cross-sellings- gesprekken en op deze manier alle diensten te promoten die door uw onderneming worden aangeboden.



Programma

I. Positionering en attitude
     • De rol van ambassadeur van uw onderneming
     • De essentiële kwaliteiten van een goede commerciële adviseur :
       o De « Value Creator »
     • De basisprincipes van de klantentevredenheid

II. De communicatie in het centrum van de relatie
     • De verschillende niveau’s van communicatie
     • Empathie
     • Actief luisteren
     • Naar uw klant kunnen luisteren
     • De voornaamste strategieën bij het luisteren
     • De hindernissen bij het luisteren
     • Wat mag men zeggen en wat niet : de goede woorden/de goede uitdrukkingen

III. Hoe op een proactieve manier uw diensten aanbieden aan uw klanten
     • Wat is onze toegevoegde waarde ?
       o De  onderneming
       o Onze diensten/producten
       o Ik (als ambassadeur)
     • De cross-selling : definitie en basisprincipes

IV. De grote stappen in de verkoop
     • Kennen/Begrijpen/Overtuigen/Afsluiten
     • De klant op een gepaste manier verwelkomen
     • De  klant beter leren kennen
       o De doeltreffende vragen
       o De behoeften van mijn klant ontdekken
       o Nieuwsgierigheid is niet negatief !
     • Het voordeel van onze diensten/producten aantonen als antwoord op de behoefte van mijn klant



Methodologie

Leerproces m.b.v. tal van praktijkgerichte oefeningen, rollenspelen, gedachtenwisselingen en creatie van praktische tools die onmiddellijk bruikbaar zijn.

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.