De essentie van succesvolle vastgoedpromotie: een stappenplan

Tijdsduur

De essentie van succesvolle vastgoedpromotie: een stappenplan

VIVO - Vlaams Instituut Vastgoedopleiding vzw
Logo van VIVO - Vlaams Instituut Vastgoedopleiding vzw

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

InhoudDe essentie van succesvolle vastgoedpromotie: een stappenplan (6u)

De tijd dat een promotor vastgoed ontwikkelde vanuit de buik ligt al lang achter ons. In het grote aanbod van ontwikkelingsprojecten is het vandaag zaak om de juiste dingen te doen op het juiste moment. Ook voor gelegenheidspromotoren. En daar krijgt u meestal maar één keer de kans toe. Het startpunt voor vastgoedpromotie is dan ook niet alleen meer de rendementsanalyse maar ook en misschien nog meer de marktanalyse. Maar wat is een goede marktanalyse en hoe trekt u ze consequent door naar het ontwerp? Hoe zet u uw project in de markt? Welke ondersteunende tools (verkooplastenboek, verkoopplannen,…) ontwikkelt u? Hoe act…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Online marketing, SEO, Google Analytics, Copywriting en Google Ads.

InhoudDe essentie van succesvolle vastgoedpromotie: een stappenplan (6u)

De tijd dat een promotor vastgoed ontwikkelde vanuit de buik ligt al lang achter ons. In het grote aanbod van ontwikkelingsprojecten is het vandaag zaak om de juiste dingen te doen op het juiste moment. Ook voor gelegenheidspromotoren. En daar krijgt u meestal maar één keer de kans toe. Het startpunt voor vastgoedpromotie is dan ook niet alleen meer de rendementsanalyse maar ook en misschien nog meer de marktanalyse. Maar wat is een goede marktanalyse en hoe trekt u ze consequent door naar het ontwerp? Hoe zet u uw project in de markt? Welke ondersteunende tools (verkooplastenboek, verkoopplannen,…) ontwikkelt u? Hoe activeert en kwalificeert u de leads. Ontdek de do’s en don’ts van de vastgoedpromotie in deze praktische opleiding.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.