Schrijven voor SEO (training)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie, Online
Startdatum en plaats

Schrijven voor SEO (training)

Beeckestijn Business School
Logo van Beeckestijn Business School
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,4 Beeckestijn Business School heeft een gemiddelde beoordeling van 8,4 (uit 174 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeAmsterdam
3 apr. 2023
Toon rooster
event 3 april 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Schrijven voor SEO
placeAmsterdam
21 jun. 2023
Toon rooster
event 21 juni 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Schrijven voor SEO
placeCapelle aan den IJssel
21 jun. 2023
Toon rooster
event 21 juni 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Schrijven voor SEO
placeEindhoven
21 jun. 2023
Toon rooster
event 21 juni 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Schrijven voor SEO
placeLeusden
21 jun. 2023
Toon rooster
event 21 juni 2023, 09:30-16:30, Leusden, Schrijven voor SEO
placeUtrecht
21 jun. 2023
Toon rooster
event 21 juni 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Schrijven voor SEO
placeAmsterdam
26 sep. 2023
Toon rooster
event 26 september 2023, 09:30-16:30, Amsterdam, Schrijven voor SEO
placeCapelle aan den IJssel
26 sep. 2023
Toon rooster
event 26 september 2023, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Schrijven voor SEO
placeEindhoven
26 sep. 2023
Toon rooster
event 26 september 2023, 09:30-16:30, Eindhoven, Schrijven voor SEO
placeLeusden
26 sep. 2023
Toon rooster
event 26 september 2023, 09:30-16:30, Leusden, Schrijven voor SEO
placeUtrecht
26 sep. 2023
Toon rooster
event 26 september 2023, 09:30-16:30, Utrecht, Schrijven voor SEO

Beschrijving

Omschrijving:

Trek de aandacht in de zoekresultaten.
Webteksten schrijf je voor mensen. Maar die mensen moeten je webpagina wel vinden. Zoekmachines als Google ‘lezen’ niet zoals een mens, dus je moet bij het schrijven ook rekening houden met zoekmachines. Hoe je dat doet en op welke zoekwoorden je wel of juist niet moet optimaliseren, leer je in deze praktische training.

In de training Schrijven voor SEO begin je met het bepalen van een haalbare zoekterm. Met die zoekterm in gedachte schrijf je tekst die bedoeld is voor je lezers. Daarna optimaliseer je de tekst pas voor zoekmachines. Tenslotte leer je hoe je een wervende teaser schrijft om aandacht te trekken in de zoekresultaten.

Doel:
J…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Zoekwoorden-onderzoek, SEO, Zoekmachine marketing (SEO/SEA), Schrijven en Copywriting.

Omschrijving:

Trek de aandacht in de zoekresultaten.
Webteksten schrijf je voor mensen. Maar die mensen moeten je webpagina wel vinden. Zoekmachines als Google ‘lezen’ niet zoals een mens, dus je moet bij het schrijven ook rekening houden met zoekmachines. Hoe je dat doet en op welke zoekwoorden je wel of juist niet moet optimaliseren, leer je in deze praktische training.

In de training Schrijven voor SEO begin je met het bepalen van een haalbare zoekterm. Met die zoekterm in gedachte schrijf je tekst die bedoeld is voor je lezers. Daarna optimaliseer je de tekst pas voor zoekmachines. Tenslotte leer je hoe je een wervende teaser schrijft om aandacht te trekken in de zoekresultaten.

Doel:
Je leert in één dag: - Hoe je vooraf een haalbare zoekterm bepaalt, - Je kansen voor een toppositie in te schatten, - De vindbaarheid van je online teksten te vergroten, - Hoe je je SEO-teksten boeiend houdt voor je echte lezers, - Hoe je een wervende teaser maakt in zoekresultaten.

Doelgroep:
Deze training is onmisbaar voor iedereen die webteksten schrijft en goed wil opvallen in zoekmachines.

Vooropleiding:
Er zijn geen voorvereisten voor deelname aan deze training. Er wordt verondersteld dat je enige kennis hebt van online marketing.

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.