Learning Analytics and Knowledge

Learning Analytics and Knowledge

Canvas Network
Logo van Canvas Network

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

This course will provide a generally non-technical introduction to learning analytics and how they are being deployed in various contexts in the education field. Additionally, the tools and methods, ethics and privacy, and systemic impact of analytics will be explored, presenting a broad overview of the current state and possible future directions of the field.

Instructor

George Siemens, Ph.D.

Associate Director of the Technology Enhanced Knowledge Research Institute at Athabasca University

Capturing and analyzing data has changed how decisions are made and resources are allocated in the fields of business, journalism, government, military, and intelligence. Through better use of data, leade…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: People Analytics, HR Analytics, Personeelszaken, Personeelsplanning en Human Resource Management (HRM).

This course will provide a generally non-technical introduction to learning analytics and how they are being deployed in various contexts in the education field. Additionally, the tools and methods, ethics and privacy, and systemic impact of analytics will be explored, presenting a broad overview of the current state and possible future directions of the field.

Instructor

George Siemens, Ph.D.

Associate Director of the Technology Enhanced Knowledge Research Institute at Athabasca University

Capturing and analyzing data has changed how decisions are made and resources are allocated in the fields of business, journalism, government, military, and intelligence. Through better use of data, leaders are able to plan and enact strategies with greater clarity and confidence. Data is a value point that drives increased organizational efficiency and a competitive advantage. Analytics provide new insight and actionable intelligence. Companies such as Microsoft, IBM, Google, and Amazon are investing heavily in technologies and techniques to help individuals and organizations make sense of and unlock the value within big data.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.