Social Selling voor B2B sales & marketingteams: via sociale media meer bekendheid, betere leads en slimmere verkoop (teamprijs)

Type product
Tijdsduur
Trainer
Paul Hassels Monning

Social Selling voor B2B sales & marketingteams: via sociale media meer bekendheid, betere leads en slimmere verkoop (teamprijs)

dutchmarq
Logo van dutchmarq
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 dutchmarq heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 5 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Social Selling: in 9 simpele stappen van anoniem muurbloempje naar sociale magneet.

Wil jij in 2020 veel meer rendement halen uit sociale media in jouw business?

Heb je eigenlijk geen tijd voor een Social Selling training maar wil je praktisch aan de slag met de beste tips en kansen voor slimmere acquisitie, marketing en verkoop dankzij sociale media?

Wil jij jezelf beter op de kaart zetten als expert in je markt, slimmer online netwerken of betere leads halen uit sociale media zoals LinkedIn en twitter?

Dit in-company programma (kan ook remote, via Zoom) is speciaal bedoeld voor jullie team:

  • accountmanagers
  • salesprofessionals & salesmanagers
  • marketeers & marketingmanagers
  • ondernem…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Social selling, B2B sales, Sales Training, Sales management en Telemarketing & telesales.

Social Selling: in 9 simpele stappen van anoniem muurbloempje naar sociale magneet.

Wil jij in 2020 veel meer rendement halen uit sociale media in jouw business?

Heb je eigenlijk geen tijd voor een Social Selling training maar wil je praktisch aan de slag met de beste tips en kansen voor slimmere acquisitie, marketing en verkoop dankzij sociale media?

Wil jij jezelf beter op de kaart zetten als expert in je markt, slimmer online netwerken of betere leads halen uit sociale media zoals LinkedIn en twitter?

Dit in-company programma (kan ook remote, via Zoom) is speciaal bedoeld voor jullie team:

  • accountmanagers
  • salesprofessionals & salesmanagers
  • marketeers & marketingmanagers
  • ondernemers & MT-leden
  • adviseurs met autoriteit in hun vakgebied

Let op!
Wil je zelf of met je team snel, praktisch en 'no sweat' aan de slag dan is dit programma 100% ontworpen voor jou.

Ben je op zoek naar alle theorie over het zakelijk gebruik van sociale media voor meer bekendheid, leads en business, dan is dit programma niet geschikt voor je.


9 onderwerpen & maatwerk mogelijk

Bij dit in-company programma krijg je ook toegang tot een online programma dat je individueel, op je eigen tempo en ook onderweg op je smartphone of tablet doen.

Bij de in-company krijgt elke deelnemer een persoonlijk, telefonisch adviesgesprek ter voorbereiding (of hulp nadien mocht je daaraan de voorkeur geven).

De training gaat uit van deze 9 onderwerpen:

1. Social Selling: ook voor jou!
2. Je doel bepaald: welke ambitie heb jij met Social Selling?
3. Een vliegende start: waar en hoe kun jij 't best beginnen met Social Selling?
4. Social Selling succes: van welke succesverhalen ga jij watertanden?
5. Meer bekendheid oogsten: hoe bouw je eenvoudig aan autoriteit en bereik in jouw markt?
6. Betere leads verdienen: hoe genereer je met minder inspanning betere leads dankzij Social Selling?
7. Voortgang geboekt: waar sta je nu cq wat heb je nu al bereikt in Social Selling?
8. Slimme tools: welke tools of hulpmiddelen maken jou sneller of slimmer dan je collega of concurrent?
9. Succesvol blijven: hoe blijf je 't makkelijkst succesvol met Social Selling?


Leer van Paul Hassels Mönning & andere experts

Dit programma is ontwikkeld door Paul Hassels Mönning: B2B sales strateeg, auteur en trainer met ruim 25 jaar ervaring.

Graag deelt Paul de beste lessen en inzichten uit zijn internationale praktijk van ruim 25 jaar werken met middelgrote en grote B2B bedrijven.

Dat doe hij dagelijks als programmamanager en trainer.

Daarnaast schreef hij enkele boeken voor B2B sales en marketingprofessionals, waaronder Brainbound Marketing (Van Duuren, 2013).

In het bijbehorende online programma staan ook bijdragen van flirtcoach & dagvoorzitter Saskia Paulissen, auteur en branding specialist Erwin Wijman en videomarketing specialiste Pelpina Trip.

Deze training is ontworpen om drukbezette B2B salesprofessionals, marketeers, vakinhoudelijk experts en ondernemers tijd te laten besparen en commercieel meer winst te laten maken via sociale media.

Deze social selling training is het enige programma waarbij je zowel 1-op-1 met de trainer als in je eigen tijd via e-learning aan de slag gaat. Dit programma is zo ontworpen ('no sweat') dat sociale media voor jou gaan werken, met minimale inspanning. 

Wat zeggen deelnemers over dit programma?


"Ik herken veel punten maar er stonden toch ook weer eyeopeners. Het is goed gedaan met de kritische vragen voor mij als deelnemer. Deze geven stof tot nadenken. Ook het geven van voorbeelden van mensen die het goed doen op LinkedIn is prettig want dat koppelt theorie aan praktijk.”  - Irma Hagemans (interim marketing manager)

"De training ziet er ook op mijn tablet goed uit en ik heb er het een en ander al van geleerd. Veel eye openers…." - Annelies Huisingh (commercieel directeur Lekkerkerker Groep)

"De training is zeker zeer geschikt voor de beginneling en voor de mid/advanced een goede refresher! ik geef het een 7.7" - David Fischer (Sales Development Representative, Diligent Corporation)

"Echt een aanrader, deze online training Social Selling van dutchmarq. In korte tijd krijg je meer inzicht in de werking en kracht van B2B social selling. Met concrete handvatten voor meer resultaat. De inhoud en opbouw van de 9 modules nodigen uit om na elke module direct aan de volgende te beginnen." - Arjan Gundlach, oprichter / eigenaar CareLyn

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Paul Hassels Monning
Paul Hassels Monning
new sales & marketing, proven in B2B
9,3

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.