Masterclass in supply chain management
Startdata en plaatsen
placeVan der Valk Hotel Antwerpen - Luitenant Lippenslaan 66, 2140 Antwerpen 13 mei. 2024 tot 17 jun. 2024 |
Beschrijving
KETEN VERSUS KETEN
Vandaag concurreren ketens met elkaar, niet langer bedrijven. Als logistiek professional speelt u hierbij een cruciale rol. Niet alleen draagt u rechtstreeks bij tot het resultaat van uw organisatie, maar bovendien beheert u steeds grotere budgetten die steeds kritischer bekeken worden.
DE BOUWSTENEN VAN SUPPLY CHAIN MANAGEMENT ANNO 2019
Om u te helpen terug de bomen in het bos te zien, heeft het IFBD deze unieke masterclass op uw maat ontwikkeld. U krijgt niet alleen een opfrissing van de bouwstenen van integrale logistiek, maar bovendien worden de nieuwe werkinstrumenten en –terreinen van de logistiek manager uitvoerig behandeld. Van KPI tot leiderschap, van SLA tot T…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
KETEN VERSUS KETEN
Vandaag concurreren ketens met elkaar, niet langer bedrijven. Als logistiek professional speelt u hierbij een cruciale rol. Niet alleen draagt u rechtstreeks bij tot het resultaat van uw organisatie, maar bovendien beheert u steeds grotere budgetten die steeds kritischer bekeken worden.
DE BOUWSTENEN VAN SUPPLY CHAIN MANAGEMENT ANNO 2019
Om u te helpen terug de bomen in het bos te zien, heeft het IFBD deze unieke masterclass op uw maat ontwikkeld. U krijgt niet alleen een opfrissing van de bouwstenen van integrale logistiek, maar bovendien worden de nieuwe werkinstrumenten en –terreinen van de logistiek manager uitvoerig behandeld. Van KPI tot leiderschap, van SLA tot TCO, van Lean tot lage voorraden, van Six Sigma tot gemotiveerde medewerkers, van veiligheid tot productiviteit … Kortom, een productieve, kost-efficiënte en klantgerichte logistieke keten is niet langer een utopie …
WAT WILLEN UW KLANTEN?
Centraal in deze masterclass staat het spanningsveld tussen uw organisatie en uw klant. Klantgerichtheid is niet langer alleen voor uw customer service afdeling, maar een wezenlijk onderdeel van uw opdracht als logistiek professional. KPI’s & SLA’s zijn dan een absolute must binnen iedere logistieke organisatie.
MAAR WAT WIL UW MANAGEMENT?
Ook uw management stelt haar eisen. De kost van uw operaties wordt immers steeds vaker in vraag gesteld. Het verlagen van voorraad en operationele kosten enerzijds en het verhogen van uw productiviteit anderzijds is dan ook uw prioriteit. Hiertoe moet u de Total Cost of Ownership kennen, maar evenzeer inzicht in processen, systemen en methodes om deze TCO beheersbaar te maken. Ook het motiveren van uw troepen is evenzeer uw bekommernis evenals het garanderen van een veilige werkomgeving.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.