CompTIA-A CompTIA A+ (220-1101 en 220-1102) E-Learning

Type product

CompTIA-A CompTIA A+ (220-1101 en 220-1102) E-Learning

Master it Training
Logo van Master it Training
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,1 Master it Training heeft een gemiddelde beoordeling van 8,1 (uit 93 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Train met korting met het STAP Budget

Alle trainingen van Master IT komen in aanmerking voor subsidie met het STAP Budget. Geef bij je aanmelding aan dat je gebruik wilt maken van het STAP-budget om €1000 korting te krijgen op jouw IT-training!

Volg de training CompTIA A+. Deze training is een inleiding op het A+ traject en gaat in op algemene onderwerpen op het gebied van hard- en softwareimplementaties, Networking en Security.

Na afronding van deze training kun je onder andere:

  • Componenten van pc-systeemeenheden en randapparatuur installeren en configureren
  • Configureren en troubleshooten van netwerkverbindingen
  • Vertrouwd raken met de stof van de 220-1101 en 220-1102 examens
CompTIA A+ certified professionals are proven problem solvers. They support today’s core technologies from security to networking to virtualization and more. CompTIA A+ is the industry standard for launching IT careers into today’s digital world.CompTIA A+ i…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Train met korting met het STAP Budget

Alle trainingen van Master IT komen in aanmerking voor subsidie met het STAP Budget. Geef bij je aanmelding aan dat je gebruik wilt maken van het STAP-budget om €1000 korting te krijgen op jouw IT-training!

Volg de training CompTIA A+. Deze training is een inleiding op het A+ traject en gaat in op algemene onderwerpen op het gebied van hard- en softwareimplementaties, Networking en Security.

Na afronding van deze training kun je onder andere:

  • Componenten van pc-systeemeenheden en randapparatuur installeren en configureren
  • Configureren en troubleshooten van netwerkverbindingen
  • Vertrouwd raken met de stof van de 220-1101 en 220-1102 examens
CompTIA A+ certified professionals are proven problem solvers. They support today’s core technologies from security to networking to virtualization and more. CompTIA A+ is the industry standard for launching IT careers into today’s digital world.CompTIA A+ is the only industry recognized credential with performance testing to prove pros can think on their feet to perform critical IT support tasks. It is trusted by employers around the world to identify the go-to person in end point management & technical support roles. CompTIA A+ appears in more tech support job listings than any other IT credential.The CompTIA A+ Core Series requires candidates to pass two exams: Core 1 (220-1101) and Core 2 (220-1102) covering the following new content, emphasizing the technologies and skills IT pros need to support a hybrid workforce. 
  • Increased reliance on SaaS applications for remote work
  • More on troubleshooting and how to remotely diagnose and correct common software, hardware, or connectivity problems
  • Changing core technologies from cloud virtualization and IoT device security to data management and scripting
  • Multiple operating systems now encountered by technicians on a regular basis, including the major systems, their use cases, and how to keep them running properly
  • Reflects the changing nature of the job role, where many tasks are sent to specialized providers as certified personnel need to assess whether it’s best to fix something on site, or to save time and money by sending proprietary technologies directly to vendors

Lesmethode

Ben je op zoek naar volledige zelfstudie? Wij bieden je de mogelijkheid om deze training volledig in jouw eigen tijd te volgen. Uiteraard met het officiële Engelstalige lesmateriaal waarmee je de juiste kennis opdoet.

Doelgroep

Jobs that use A+:
  • Help Desk Tech
  • Desktop Support Specialist
  • Field Service Technician
  • Help Desk Technician
  • Associate Network Engineer
  • System Support Technician
  • Junior Systems Administrator
Jobs that use A+:
  • Help Desk Tech
  • Desktop Support Specialist
  • Field Service Technician
  • Help Desk Technician
  • Associate Network Engineer
  • System Support Technician
  • Junior Systems Administrator

Voorkennis

9 to 12 months hands-on experience in the lab or field.9 to 12 months hands-on experience in the lab or field.

Onderdelen

Het lesmateriaal van deze CompTIA training is zeer uitgebreid en aangevuld met extra materiaal, zoals een pre-assesment, flashcards en oefenexamens. Dit betekent dat je niet al het materiaal tijdens je lesdagen zult behandelen. Wil je je goed voorbereiden op het examen, dan is er veel extra materiaal beschikbaar zodat je je thuis optimaal kunt klaarmaken voor het examen.  Hardware
  • Identifying, using, and connecting hardware components and devices, including the broad knowledge about different devices that is now necessary to support the remote workforce
Operating systems
  • Install and support Windows OS including command line & client support. System configuration imaging and troubleshooting for Mac OS, Chrome OS, Android and Linux OS.
Software troubleshooting
  • Troubleshoot PC and mobile device issues including common OS, malware and security issues.
Networking
  • Explain types of networks and connections including TCP/IP, WIFI and SOHO
Troubleshooting
  • Troubleshoot real-world device and network issues quickly and efficiently
Security
  • Identify and protect against security vulnerabilities for devices and their network connections
Mobile devices
  • Install & configure laptops and other mobile devices and support applications to ensure connectivity for end- users
Virtualization & cloud computing
  • Compare & contrast cloud computing concepts & set up client-side virtualization
Operational procedures
  • Follow best practices for safety, environmental impacts, and communication and professionalism 
Het lesmateriaal van deze CompTIA training is zeer uitgebreid en aangevuld met extra materiaal, zoals een pre-assesment, flashcards en oefenexamens. Dit betekent dat je niet al het materiaal tijdens je lesdagen zult behandelen. Wil je je goed voorbereiden op het examen, dan is er veel extra materiaal beschikbaar zodat je je thuis optimaal kunt klaarmaken voor het examen.  Hardware
  • Identifying, using, and connecting hardware components and devices, including the broad knowledge about different devices that is now necessary to support the remote workforce
Operating systems
  • Install and support Windows OS including command line & client support. System configuration imaging and troubleshooting for Mac OS, Chrome OS, Android and Linux OS.
Software troubleshooting
  • Troubleshoot PC and mobile device issues including common OS, malware and security issues.
Networking
  • Explain types of networks and connections including TCP/IP, WIFI and SOHO
Troubleshooting
  • Troubleshoot real-world device and network issues quickly and efficiently
Security
  • Identify and protect against security vulnerabilities for devices and their network connections
Mobile devices
  • Install & configure laptops and other mobile devices and support applications to ensure connectivity for end- users
Virtualization & cloud computing
  • Compare & contrast cloud computing concepts & set up client-side virtualization
Operational procedures
  • Follow best practices for safety, environmental impacts, and communication and professionalism 

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.