CompTIA-A CompTIA A+ (220-1101 en 220-1102) E-Learning
Beschrijving
Train met korting met het STAP Budget
Alle trainingen van Master IT komen in aanmerking voor subsidie met het STAP Budget. Geef bij je aanmelding aan dat je gebruik wilt maken van het STAP-budget om €1000 korting te krijgen op jouw IT-training!
Volg de training CompTIA A+. Deze training is een inleiding op het A+ traject en gaat in op algemene onderwerpen op het gebied van hard- en softwareimplementaties, Networking en Security.
Na afronding van deze training kun je onder andere:
- Componenten van pc-systeemeenheden en randapparatuur installeren en configureren
- Configureren en troubleshooten van netwerkverbindingen
- Vertrouwd raken met de stof van de 220-1101 en 220-1102 examens
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Train met korting met het STAP Budget
Alle trainingen van Master IT komen in aanmerking voor subsidie met het STAP Budget. Geef bij je aanmelding aan dat je gebruik wilt maken van het STAP-budget om €1000 korting te krijgen op jouw IT-training!
Volg de training CompTIA A+. Deze training is een inleiding op het A+ traject en gaat in op algemene onderwerpen op het gebied van hard- en softwareimplementaties, Networking en Security.
Na afronding van deze training kun je onder andere:
- Componenten van pc-systeemeenheden en randapparatuur installeren en configureren
- Configureren en troubleshooten van netwerkverbindingen
- Vertrouwd raken met de stof van de 220-1101 en 220-1102 examens
- Increased reliance on SaaS applications for remote work
- More on troubleshooting and how to remotely diagnose and correct common software, hardware, or connectivity problems
- Changing core technologies from cloud virtualization and IoT device security to data management and scripting
- Multiple operating systems now encountered by technicians on a regular basis, including the major systems, their use cases, and how to keep them running properly
- Reflects the changing nature of the job role, where many tasks are sent to specialized providers as certified personnel need to assess whether it’s best to fix something on site, or to save time and money by sending proprietary technologies directly to vendors
Lesmethode
Ben je op zoek naar volledige zelfstudie? Wij bieden je de mogelijkheid om deze training volledig in jouw eigen tijd te volgen. Uiteraard met het officiële Engelstalige lesmateriaal waarmee je de juiste kennis opdoet.Doelgroep
Jobs that use A+:- Help Desk Tech
- Desktop Support Specialist
- Field Service Technician
- Help Desk Technician
- Associate Network Engineer
- System Support Technician
- Junior Systems Administrator
- Help Desk Tech
- Desktop Support Specialist
- Field Service Technician
- Help Desk Technician
- Associate Network Engineer
- System Support Technician
- Junior Systems Administrator
Voorkennis
9 to 12 months hands-on experience in the lab or field.9 to 12 months hands-on experience in the lab or field.Onderdelen
Het lesmateriaal van deze CompTIA training is zeer uitgebreid en aangevuld met extra materiaal, zoals een pre-assesment, flashcards en oefenexamens. Dit betekent dat je niet al het materiaal tijdens je lesdagen zult behandelen. Wil je je goed voorbereiden op het examen, dan is er veel extra materiaal beschikbaar zodat je je thuis optimaal kunt klaarmaken voor het examen. Hardware- Identifying, using, and connecting hardware components and devices, including the broad knowledge about different devices that is now necessary to support the remote workforce
- Install and support Windows OS including command line & client support. System configuration imaging and troubleshooting for Mac OS, Chrome OS, Android and Linux OS.
- Troubleshoot PC and mobile device issues including common OS, malware and security issues.
- Explain types of networks and connections including TCP/IP, WIFI and SOHO
- Troubleshoot real-world device and network issues quickly and efficiently
- Identify and protect against security vulnerabilities for devices and their network connections
- Install & configure laptops and other mobile devices and support applications to ensure connectivity for end- users
- Compare & contrast cloud computing concepts & set up client-side virtualization
- Follow best practices for safety, environmental impacts, and communication and professionalism
- Identifying, using, and connecting hardware components and devices, including the broad knowledge about different devices that is now necessary to support the remote workforce
- Install and support Windows OS including command line & client support. System configuration imaging and troubleshooting for Mac OS, Chrome OS, Android and Linux OS.
- Troubleshoot PC and mobile device issues including common OS, malware and security issues.
- Explain types of networks and connections including TCP/IP, WIFI and SOHO
- Troubleshoot real-world device and network issues quickly and efficiently
- Identify and protect against security vulnerabilities for devices and their network connections
- Install & configure laptops and other mobile devices and support applications to ensure connectivity for end- users
- Compare & contrast cloud computing concepts & set up client-side virtualization
- Follow best practices for safety, environmental impacts, and communication and professionalism
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.