Marketing Analytics: van data analyse naar actionable insights

Tijdsduur

Marketing Analytics: van data analyse naar actionable insights

NCOI Learning
Logo van NCOI Learning
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,3 NCOI Learning heeft een gemiddelde beoordeling van 8,3 (uit 4 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

NCOI Learning biedt haar producten standaard aan in de volgende regio's: Charleroi, Gent

Beschrijving

Dankzij data analytics kunnen marketeers hun klanten beter begrijpen en op een gerichte manier actie ondernemen. In deze tweedaagse opleiding 'Marketing Analytics' verdiept u zich in de analytische methodologieën en technieken om met uw data aan de slag te gaan en de ROI van uw marketinginspanningen te verhogen.
U krijgt een helder beeld van de rol en mogelijkheden van marketing analytics in het landschap van artificial intelligence (AI), Machine Learning (ML) en Deep Learning (DL). Daarnaast zoomt u ook in op wat dit nu specifiek betekent in het marketingdomein en krijgt u tal van praktische voorbeelden van segmentation, profiling, churn prediction, market basket analysis, …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Data Driven Marketing, Marketing Analytics, Insights Discovery, Data Analyse en Google Analytics.

Dankzij data analytics kunnen marketeers hun klanten beter begrijpen en op een gerichte manier actie ondernemen. In deze tweedaagse opleiding 'Marketing Analytics' verdiept u zich in de analytische methodologieën en technieken om met uw data aan de slag te gaan en de ROI van uw marketinginspanningen te verhogen.
U krijgt een helder beeld van de rol en mogelijkheden van marketing analytics in het landschap van artificial intelligence (AI), Machine Learning (ML) en Deep Learning (DL). Daarnaast zoomt u ook in op wat dit nu specifiek betekent in het marketingdomein en krijgt u tal van praktische voorbeelden van segmentation, profiling, churn prediction, market basket analysis, …

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.