Sales | Salestraining | In-company/Maatwerk
Beschrijving
Training commerciële buitendienst, verkoop en aquisitie, maatwerk 2 dagen
Voor wie?
Deze training is bedoeld voor buitendienstmedewerkers, accountmanagers die klantcontacten leggen en onderhouden, en vaardig willen zijn in onderhandelingen, klantcontacten opbouwen, en resultaat willen bereiken.
De aanpak
Deze training is een maatwerktraining, de aanpak kan dus zeer praktisch vertaalt worden naar de doelstellingen van uw organisatie
Uw trainer
Uw trainer is zeer ervaren in het geven van training en coaching gericht op klantgerichtheid, klanttevredenheid, en sales met een goede mix van resultaat en relatie.
De cursus zal zeer praktisch zijn, met een mooie afwisseling van theorie en praktijk, …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Training commerciële buitendienst, verkoop en aquisitie, maatwerk 2 dagen
Voor wie?
Deze training is bedoeld voor buitendienstmedewerkers,
accountmanagers die klantcontacten leggen en onderhouden, en
vaardig willen zijn in onderhandelingen, klantcontacten opbouwen,
en resultaat willen bereiken.
De aanpak
Deze training is een maatwerktraining, de aanpak kan dus zeer
praktisch vertaalt worden naar de doelstellingen van uw
organisatie
Uw trainer
Uw trainer is zeer ervaren in het
geven van training en coaching gericht op klantgerichtheid,
klanttevredenheid, en sales met een goede mix van resultaat en
relatie.
De cursus zal zeer praktisch zijn, met een mooie afwisseling van theorie en praktijk, rollenspellen en opdrachten.
Onderwerpen
- Verbale en non-verbale communicatie
- Taalgebruik en vraagtechnieken
- Herkennen van diverse types gedrag versus het eigen gedrag
- Maken van functionele afspraken
- Voorbereiding van afspraken met de klant
- Gespreksstructuur van een commercieel gesprek
- Empathie en interesse in de klant laten blijken
- Inventarisatie van de wensen van de klant
- Oplossingen en suggesties aandragen
- Opzoeken van koopmotieven
- Omgaan met bezwaren, klachten en tegenwerpingen
- Afsluittechnieken
- Aftersales en een goede nazorg
- Effectieve communicatie per e-mail
- Indelen van tijd en prioriteit
Uiteraard heeft u alle mogelijkheden om samen met ons de onderwerpen, en het programma vast te stellen.
Eventueel kan deze training worden uitgebreid, met een ‘Teamperceptiescore’, een voorbeeld hiervan is op onze website te zien.
Daarnaast hebben wij als gecertificeerd consultant op het gebied van gedrag, ook de mogelijkheid om uw medewerkers te voorzien van een commercieel gedragsprofiel wat haarfijn in beeld brengt welke talenten en leerpunten uw mensen hebben in sales.
Dit onderverdeeld in:
-voorbereiding
-contact leggen
-verkenning
-samenwerking
-afronding
-relatiebeheer
Resultaat
Na afloop van deze training zullen uw medewerkers vaardig omgaan
met hun commerciële taak, dit met meer plezier en resultaat
oppakken, en met name uw klanten aan de organisatie weten te
binden.
Deze training kan ook op de commerciële binnendienst worden afgestemd
Investering: € 498,00 per deelnemer ( Minimaal 5 deelnemers)
Opleidingsfonds
De trainingen van Re-Move
staan vermeld in de cursuscatalogi van onder andere:
OOM-Fonds (Stichting Opleidings- en
Ontwikkelingsfonds voor het Metaalbewerkingsbedrijf)
WIJ-TECHNIEK (Opleidings- en
ontwikkelingsfonds voor het Technisch Installatiebedrijf)
Re-Move, brengt mensen in beweging!
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.