Succesvolle prospectie

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Succesvolle prospectie

TEAMPOWER
Logo van TEAMPOWER

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeSint-Lambrechts-Woluwe
28 nov. 2022 tot 29 nov. 2022

Beschrijving

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.



Doelgroep

Elke medewerker die commercieel actief is in het bedrijf waarvoor de uitdagingen belangrijk zijn.



Doelstellingen

• De nuttige methodes verwerven om zijn prospectie voor te bereiden en te organiseren.
• Aandacht lokken van zijn gesprekspartner door de snelle communicatietechnieken : elevator pitch.



Programma

• Het belang in harde tijden...
• De link met sales en marketing
• Welke prospectiemogelijkheden zijn er ?
• Wat verwacht de klant ?
• D…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

De nuttige technieken verwerven om zijn prospectie te organiseren, ten einde zijn klantenportefeuille te ontwikkelen. Telefonische scripts en face-to-face gesprekken voorbereiden. Doeltreffende argumenten naar voren brengen. Zijn agenda beheren.



Doelgroep

Elke medewerker die commercieel actief is in het bedrijf waarvoor de uitdagingen belangrijk zijn.



Doelstellingen

• De nuttige methodes verwerven om zijn prospectie voor te bereiden en te organiseren.
• Aandacht lokken van zijn gesprekspartner door de snelle communicatietechnieken : elevator pitch.



Programma

• Het belang in harde tijden...
• De link met sales en marketing
• Welke prospectiemogelijkheden zijn er ?
• Wat verwacht de klant ?
• De structuur van een prospectie oproep
• In detail : argumenteren, bezwaren behandelen aan de telefoon
• Koopsignalen en afsluiten
• Afspraken maken aan de telefoon
• Integratie-oefeningen aan de telefoon
• Welke gelijkenissen bestaan er tussen telefonische prospectie en prospectiebezoeken? Welke verschillen?

• Kenmerken van een goede mailingbrief?
• Hoe de aandacht en de interesse van de lezer opwekken?
• Hoe stel je een mailingbrief op en hoe begin je eraan?
• Structuur van een mailingbrief, een tiental levensechte voorbeelden
• Oefeningen op basis van persoonlijk materiaal dat door de deelnemers wordt meegebracht.



Methodologie

Alle theoretische beschouwingen worden door de trainer niet ex-cathedra maar zeer interactief met de deelnemers uitgewerkt.
• Groepswerk en uitwisseling van ideeën en ervaringen wordt gestimuleerd.
• Met levensecht materiaal (cases van de deelnemers)
• (mailingbrieven en –materiaal) worden evaluatiesessies gehouden
• waaruit tips en aanbevelingen naar voor komen.
• Interactiviteit en de dagelijkse situaties van de deelnemers en hun zaak/onderneming
• wordt maximaal nagestreefd.
• Leren door vooral te doen, niet door te luisteren alleen.

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.