Mediatraining voor communicatieprofessionals (training)
Startdata en plaatsen
placeAmsterdam 19 mar. 2025Toon rooster event 19 maart 2025, 09:30-16:30, Amsterdam, Mediatraining voor communicatieprofessionals |
placeCapelle aan den IJssel 19 mar. 2025Toon rooster event 19 maart 2025, 09:30-16:30, Capelle aan den IJssel, Mediatraining voor communicatieprofessionals |
placeLeusden 19 mar. 2025Toon rooster event 19 maart 2025, 09:30-16:30, Leusden, Mediatraining voor communicatieprofessionals |
placeUtrecht 19 mar. 2025Toon rooster event 19 maart 2025, 09:30-16:30, Utrecht, Mediatraining voor communicatieprofessionals |
placeAmsterdam 23 apr. 2025Toon rooster event 23 april 2025, 09:30-16:30, Amsterdam, Mediatraining voor communicatieprofessionals |
placeLeusden 23 apr. 2025Toon rooster event 23 april 2025, 09:30-16:30, Leusden, Mediatraining voor communicatieprofessionals |
placeUtrecht 23 apr. 2025Toon rooster event 23 april 2025, 09:30-16:30, Utrecht, Mediatraining voor communicatieprofessionals |
Beschrijving
Omschrijving:
Omschrijving: Of het nu gaat om crisismanagement, interviews of dagelijkse media-interacties, mediaoptredens en -relaties zijn cruciaal voor het succes van communicatieprofessionals en de zichtbaarheid van je organisatie. Maar hoe bouw je een goede relatie op met journalisten en media? En hoe zorg je voor een goede voorbereiding, houd je de regie over jouw boodschap en begeleid je je collega's hierbij?
De Mediatraining voor Communicatieprofessionals biedt je de sleutelvaardigheden en strategieën om effectief te communiceren via verschillende (sociale) mediakanalen. Ervaren mediaprofessionals leren je hoe je mediaoptredens optimaliseert en een expert wordt in het managen van me…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Omschrijving:
Omschrijving: Of het nu gaat om crisismanagement, interviews of
dagelijkse media-interacties, mediaoptredens en -relaties zijn
cruciaal voor het succes van communicatieprofessionals en de
zichtbaarheid van je organisatie. Maar hoe bouw je een goede
relatie op met journalisten en media? En hoe zorg je voor een goede
voorbereiding, houd je de regie over jouw boodschap en begeleid je
je collega's hierbij?
De Mediatraining voor Communicatieprofessionals biedt je de
sleutelvaardigheden en strategieën om effectief te communiceren via
verschillende (sociale) mediakanalen. Ervaren mediaprofessionals
leren je hoe je mediaoptredens optimaliseert en een expert wordt in
het managen van media. Aan de hand van vele praktijkoefeningen doe
je veel inspiratie op en hou je regie over jouw boodschap.
Je leert: - Technieken voor het effectief omgaan met diverse media, - Hoe je tactvol navigeert bij complexe vragen in interviews, - Hoe je sterke mediarelaties opbouwt en onderhoudt, - Hoe je je organisatie vertegenwoordigt tijdens media-crises, - Regie te houden over jouw boodschap
Doelgroep: Voor communicatieprofessionals die willen leren hoe je journalisten te woord staat en professioneel omgaat met media.
Vooropleiding: Voor deze training gaan we uit van hbo-denkniveau.
Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.