SEO copywriting (virtueel)

Tijdsduur
Trainer
Rob van Berkel
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

SEO copywriting (virtueel)

Edumia B.V.
Logo van Edumia B.V.
Opleiderscore: starstarstarstarstar 9,6 Edumia B.V. heeft een gemiddelde beoordeling van 9,6 (uit 722 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2020: #2 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2019: #1 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2018: #1 in Marketing.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #1 in Marketing en #3 in Internet & Media.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #2 in Marketing.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVirtueel
22 mei. 2024
Toon rooster
event 22 mei 2024, 10:00-16:00, Virtueel, SEO copywriting
placeVirtueel
4 jul. 2024
Toon rooster
event 4 juli 2024, 10:00-16:00, Virtueel, SEO copywriting
placeVirtueel
27 aug. 2024
Toon rooster
event 27 augustus 2024, 10:00-16:00, Virtueel, SEO copywriting
placeVirtueel
10 okt. 2024
Toon rooster
event 10 oktober 2024, 10:00-16:00, Virtueel, SEO copywriting
placeVirtueel
26 nov. 2024
Toon rooster
event 26 november 2024, 10:00-16:00, Virtueel, SEO copywriting

Beschrijving

Waarom een training bij Edumia?

★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 700 ervaringen)
★ 6 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies

In de SEO copywriting training leer je na gedegen analysetechnieken te kiezen voor de juiste zoekwoorden en weet je exact hoe je de zoekwoorden kunt toepassen in je webteksten.In de SEO copywriting training verkrijg je theoretisch en praktisch inzicht in de tekstuele optimalisatie mogelijkheden van websites voor zoekmachines. Het schrijven van webteksten (SEO copywriting) is een vak apart en vergt specialistische kennis, zodat zoekmachines zoals Google je teksten op een juiste wijze opnemen in de zoekresultaten. In de SEO copywriting training leer je na gedegen analysetechnieken te kiezen voor de juiste zoekwoorden en weet je exact hoe je de zoekwoorden kunt toepassen in je webteksten. Boven…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Zoekwoorden-onderzoek, Copywriting, Schrijven voor het web, SEO en Zoekmachine marketing (SEO/SEA).

Waarom een training bij Edumia?

★ Volg je training direct aan Utrecht CS, Rosmalen (of digitaal)
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 700 ervaringen)
★ 6 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Groepen van max. 10 personen met veel aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
Gebruik je eigen praktijksituatie om tot de beste inzichten te komen
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies

In de SEO copywriting training leer je na gedegen analysetechnieken te kiezen voor de juiste zoekwoorden en weet je exact hoe je de zoekwoorden kunt toepassen in je webteksten.In de SEO copywriting training verkrijg je theoretisch en praktisch inzicht in de tekstuele optimalisatie mogelijkheden van websites voor zoekmachines. Het schrijven van webteksten (SEO copywriting) is een vak apart en vergt specialistische kennis, zodat zoekmachines zoals Google je teksten op een juiste wijze opnemen in de zoekresultaten. In de SEO copywriting training leer je na gedegen analysetechnieken te kiezen voor de juiste zoekwoorden en weet je exact hoe je de zoekwoorden kunt toepassen in je webteksten. Bovendien leer je hoe je via het toepassen van interne- en externe links (linkbuilding) de bezoekersstroom richting je webteksten kunt verhogen. Met als belangrijkste doel om het rendement van websites vanuit organische zoekresultaten te verhogen.

Objectives

  • Je verkrijgt diepgaande kennis over het toepassen van zoekwoord-analyse, zodat je de juiste zoekwoorden leert ontdekken voor huidige- en nieuwe content.
  • Je verkrijgt inzicht in hoe je voor zoekmachines geoptimaliseerde content dient te schrijven.
  • Je verkrijgt inzicht in overige tekstuele optimalisatie mogelijkheden, zodat je websites op alle tekstuele facetten kunt optimaliseren.
  • Je verkrijgt inzicht in link earning en link bait (voorheen linkbuilding), zodat je de posities van belangrijke webpagina’s in de organische zoekresultaten structureel kunt verhogen.
  • Na een succesvolle afronding van de training ontvang je een certificaat van deelname.

Student profile

Wil je zelf aan de knoppen leren draaien of juist meer inzicht verkrijgen in de werkzaamheden van je online marketeer? Dan is deze training geschikt voor jou. Edumia is door de kleine groepen met veel persoonlijke aandacht gespecialiseerd in het opleiden van diegenen die vanuit de theorie direct praktijkgericht aan de slag willen. Wij ontvangen cursisten die werkzaam zijn binnen multinationals/het MKB of als (zelfstandig) ondernemer. Ook ontvangen we cursisten die in-between-jobs zijn. Cursisten zijn werkzaam in een divers werkveld, van B2B tot B2C, van profit tot non-profit.

Voorkennis

Voorkennis van SEO is niet noodzakelijk.

Characteristics

.

Programma

  • Introductie Google en SEO (o.a. hoe werkt de zoekmachine en belangrijke Google updates).
  • Het maken van een kwalitatief zoekwoordonderzoek.
  • Het schrijven van SEO content (ook gericht op de nabije SEO toekomst).
  • Content optimalisatie mogelijkheden (o.a. title tags, meta descriptions, H-koppen en alt-tags).
  • Link earning en link bait (voorheen linkbuilding):
    • Autoriteit opbouwen d.m.v. kwalitatieve links.
    • Het verschil tussen interne links en externe links en de waarde van deze links.
    • Hoe verkrijg je kwalitatieve links en waar moet je op letten?
    • Hoe verwerk je deze links in de content van je webpagina?
  • Introductie Google en SEO (o.a. hoe werkt de zoekmachine en belangrijke Google updates).
  • Het maken van een kwalitatief zoekwoordonderzoek.
  • Het schrijven van SEO content (ook gericht op de nabije SEO toekomst).
  • Content optimalisatie mogelijkheden (o.a. title tags, meta descriptions, H-koppen en alt-tags).
  • Link earning en link bait (voorheen linkbuilding):
    • Autoriteit opbouwen d.m.v. kwalitatieve links.
    • Het verschil tussen interne links en externe links en de waarde van deze links.
    • Hoe verkrijg je kwalitatieve links en waar moet je op letten?
    • Hoe verwerk je deze links in de content van je webpagina?

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.
Rob van Berkel
Rob van Berkel
SEO specialist
9,5

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
We slaan je gegevens op, en delen ze met Edumia B.V., om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen. Meer info vind je in ons privacybeleid.