Online training: Verkopen en klantgericht handelen
Startdata en plaatsen
Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training
Beschrijving
In onze huidige globale en virtuele wereld is deze online verkoop- en klantgerichtheidstraining belangrijker dan ooit. Laat jou en jouw team inspireren en begeleiden door onze trainers om het best
Doel
Verkoop- en klantgericht handelen in onze huidige wereld is nog nooit zo belangrijk geweest. Hoe maak je virtueel contact met je klanten, bouw je de verbinding op en blijf je een professionele relatie behouden? Met de juiste on screen performance, luistervaardigheden en het stellen van de juiste vragen op het juiste moment kun je effectievere verkoop- en klantgesprekken voeren.
Het doel van deze blended training is:
Begrijpen hoe je een ander soort verkoopgesprek structureert en leidt, ge…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
In onze huidige globale en virtuele wereld is deze online verkoop- en klantgerichtheidstraining belangrijker dan ooit. Laat jou en jouw team inspireren en begeleiden door onze trainers om het best
Doel
Verkoop- en klantgericht handelen in onze huidige wereld is nog
nooit zo belangrijk geweest. Hoe maak je virtueel contact met je
klanten, bouw je de verbinding op en blijf je een professionele
relatie behouden? Met de juiste on screen performance,
luistervaardigheden en het stellen van de juiste vragen op het
juiste moment kun je effectievere verkoop- en klantgesprekken
voeren.
Het doel van deze blended training is:
Begrijpen hoe je een ander soort verkoopgesprek structureert en
leidt, gebaseerd op vertrouwen, partnerschap en begrip
Van begrijpen naar begrepen worden om zo de beste deals met elkaar
te kunnen sluiten
Het toepassen van een manier van werken die online meetings omarmt
en waar professioneel en overtuigend verkoopgedrag een gegeven
is
Doelgroep
Voor alle verkoopprofessionals, Customer Care teams en
professionals met een sterke focus op klantgericht handelen.
De voorbereiding
Voorafgaand aan de twee online trainingssessies, waarbij de focus
ligt op het oefenen en omgaan met dagelijkse klantensituaties,
ontvang je een e-learning. De e-learning bestaat uit theorie
gecombineerd met oefeningen om je voor te bereiden op de online
sessies. De e-learning doorlopen neemt ongeveer 2 uur in
beslag.
In de twee online sessies brengen we de theorie in de praktijk. We
maken gebruik van jouw dagelijkse praktijkervaringen om maximaal
leren te garanderen, wat jou ten goede komt in jouw contact met je
klanten. De online sessies duren elk 2,5 uur.
Wat je nodig hebt? Zoom of Teams geïnstalleerd op jouw computer,
koptelefoon en een rustige plek om te werken.
Structuur en inhoud van de training en e-learning
Al onze programma’s kunnen voor jou op maat worden gemaakt. De
onderstaande onderwerpen dienen als leidraad voor de training:
Luisterniveaus (Steven Covey)
Empathie bouwstenen: zelf versus andere oriëntatie
Niveau en kracht van vragen: stellen van de juiste vraag op het
juiste moment
Best practices voor on screen performance en c
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.