Online training: Verkopen en klantgericht handelen

Tijdsduur

Online training: Verkopen en klantgericht handelen

Feedback Training & Consulting
Logo van Feedback Training & Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 Feedback Training & Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 593 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, startdatum, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Dit product heeft geen vaste startdata en/of plaatsen.Vraag informatie aan over deze training

Beschrijving

In onze huidige globale en virtuele wereld is deze online verkoop- en klantgerichtheidstraining belangrijker dan ooit. Laat jou en jouw team inspireren en begeleiden door onze trainers om het beste uit jezelf en jouw team te halen in deze nieuwe omgeving.

Doel

Verkoop- en klantgericht handelen in onze huidige wereld is nog nooit zo belangrijk geweest. Hoe maak je virtueel contact met je klanten, bouw je de verbinding op en blijf je een professionele relatie behouden? Met de juiste on screen performance, luistervaardigheden en het stellen van de juiste vragen op het juiste moment kun je effectievere verkoop- en klantgesprekken voeren.

Het doel van deze blended training is:

  • Begrijpen hoe…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Sales management, Klantgerichtheid, NIMA A Sales, NIMA B Sales en Netwerken.

In onze huidige globale en virtuele wereld is deze online verkoop- en klantgerichtheidstraining belangrijker dan ooit. Laat jou en jouw team inspireren en begeleiden door onze trainers om het beste uit jezelf en jouw team te halen in deze nieuwe omgeving.

Doel

Verkoop- en klantgericht handelen in onze huidige wereld is nog nooit zo belangrijk geweest. Hoe maak je virtueel contact met je klanten, bouw je de verbinding op en blijf je een professionele relatie behouden? Met de juiste on screen performance, luistervaardigheden en het stellen van de juiste vragen op het juiste moment kun je effectievere verkoop- en klantgesprekken voeren.

Het doel van deze blended training is:

  • Begrijpen hoe je een ander soort verkoopgesprek structureert en leidt, gebaseerd op vertrouwen, partnerschap en begrip
  • Van begrijpen naar begrepen worden om zo de beste deals met elkaar te kunnen sluiten
  • Het toepassen van een manier van werken die online meetings omarmt en waar professioneel en overtuigend verkoopgedrag een gegeven is

Doelgroep

Voor alle verkoopprofessionals, Customer Care teams en professionals met een sterke focus op klantgericht handelen.

De voorbereiding

Voorafgaand aan de twee online trainingssessies, waarbij de focus ligt op het oefenen en omgaan met dagelijkse klantensituaties, ontvang je een e-learning. De e-learning bestaat uit theorie gecombineerd met oefeningen om je voor te bereiden op de online sessies. De e-learning doorlopen neemt ongeveer 2 uur in beslag.

In de twee online sessies brengen we de theorie in de praktijk. We maken gebruik van jouw dagelijkse praktijkervaringen om maximaal leren te garanderen, wat jou ten goede komt in jouw contact met je klanten. De online sessies duren elk 2,5 uur.

Wat je nodig hebt? Zoom of Teams geïnstalleerd op jouw computer, koptelefoon en een rustige plek om te werken.

Structuur en inhoud van de training en e-learning

Al onze programma’s kunnen voor jou op maat worden gemaakt. De onderstaande onderwerpen dienen als leidraad voor de training:

  • Luisterniveaus (Steven Covey)
  • Empathie bouwstenen: zelf versus andere oriëntatie
  • Niveau en kracht van vragen: stellen van de juiste vraag op het juiste moment
  • Best practices voor on screen performance en communicatie
  • Vragen, geven en ontvangen van feedback

De resultaten

Na deze blended training ben je in staat om:

  • Een verkoopgesprek te structureren en te leiden, gebaseerd op vertrouwen, partnerschap en begrip
  • Eerst begrijpen, dan begrepen worden als communicatievaardigheid in te zetten om zo de beste deals met elkaar te kunnen sluiten
  • Een manier van werken toe te passen die online meetings omarmt en waar professioneel en overtuigend verkoopgedrag een gegeven is
  • Af te stemmen op en te wisselen tussen verschillende Luisterniveaus
  • Relaties en vertrouwen op te bouwen: je begrijpt de behoeften van je klanten en welke acties ondernomen dienen te worden
  • Verkoopscripts met praktische vragen te ontwikkelen
  • Virtuele feedback te geven en te ontvangen
  • Vol vertrouwen e-sessies te organiseren en te hosten
  • De in’s en outs van de verschillende virtuele platforms te begrijpen

Tot slot 

Na deelname aan dit virtuele, blended programma heb jij het vertrouwen om op een andere manier de verkoopgesprekken te voeren, gebaseerd op vertrouwen, partnerschap en begrip, gebruikmakend van een manier van werken die online meetings omarmt en waar professioneel en overtuigend verkoopgedrag een gegeven is.

Investering

Voor deze interactieve, praktijkgerichte training investeer je € 795,-. De kleine groepsgrootte waarin wordt getraind, zorgt voor persoonlijke aandacht en een maximaal rendement.

Waarom kiezen klanten voor...

Waarom kiezen klanten voor de blended training Verkopen en klantgericht handelen?

  • Feedback is al meer dan twintig jaar opleider van docenten, trainers, coaches, consultants en interne opleiders en begeleiders. Vanuit die ervaring weet ze hoe vanuit die rollen doelstellingen zijn te realiseren.
  • Een gespecialiseerd team van (online) trainers met een sterke expertise op sales en klantgericht handelen, die zelf dagelijks in de klei staan van het virtueel trainen.

Kortom, verkopen, klantgericht handelen en online leren zit in ons bloed net zoals online coaching, het ontwikkelen van digitale leermodules, e-learnings en blended leertrajecten. 

We bieden onze programma's ook aan in Engels, Duits, Frans of Spaans. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.