Senior Training - Klantgericht telefoneren (Virtual Classroom)

Tijdsduur
Locatie
Online
Startdatum en plaats

Senior Training - Klantgericht telefoneren (Virtual Classroom)

Flex Academy - België
Logo van Flex Academy - België
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8 Flex Academy - België heeft een gemiddelde beoordeling van 8 (uit 1 ervaring)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen
computer Online: Online
7 nov. 2025
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 november 2025, 09:30-12:30, Online, 24-2004-04-006
computer Online: Online
7 nov. 2025
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 november 2025, 13:00-16:00, Online, 24-2004-04-006
computer Online: Online
8 nov. 2025
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 8 november 2025, 09:30-12:30, Online, 24-2004-04-006
computer Online: Online
8 nov. 2025
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 8 november 2025, 13:00-16:00, Online, 24-2004-04-006
Beschrijving

NU leren op afstand!

Het coronavirus heeft een grote impact op onze samenleving. Als opleidingsinstituut nemen ook wij onze verantwoordelijkheid en zullen in ieder geval voorlopig geen klassikale lessen meer aanbieden. Hierin volgen wij het advies van de overheid.

Om je toch verder te kunnen ontwikkelen, bieden wij onze opleidingen nu ook in andere lesvormen aan, te weten:

  • op afstand,
  • via Skype, Facetime etc met een docent (eventueel privé-les). Door individueel te leren behandel je de lesstof sneller en zal de klassikale lesduur gehalveerd worden.

Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op de voet en zullen bijschakelen indien nodig.

Ambitie is een keuze
Flex Academy, het opleidings- en kenniscentrum voor mensen met ambitie.
Ben je op zoek naar een opleiding? Wil je je competenties (verder) ontwikkelen? Een opleiding of training van Flex Academy versterkt je huidige functioneren en geeft een nieuwe impuls aan je carrière!

  • 100% startgarantie van iedere opleiding
  • Starten in de aangegeven plaats
  • De praktijk staat centraal
  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek

Een klantgerichte telefoonbenadering is het visitekaartje van jouw organisatie. Maar hoe voer je zo'n gesprek eigenlijk? Hoe ga je om met weerstand en behoud je de structuur? In de training klantgericht telefoneren leer je op een praktische manier hoe je een telefoongesprek structureert, werkt met een belscript en omgaat met bezwaren. Met praktijkgerichte opdrachten en cases pas je de opgedane kennis direct toe in jouw werkomgeving. Na het volgen van deze boeiende training ben je in staat om op een klantgerichte manier gesprekken te voeren. Schrijf je vandaag nog in en ontwikkel je telefoonvaardigheden!

Ben je op zoek naar een virtuele opleider waar persoonlijke groei en aandacht centraal st…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Telefoneren, Klantgerichtheid, Telemarketing & telesales, Smalltalk / Kleine gesprekken en Telefonische verkoop.

NU leren op afstand!

Het coronavirus heeft een grote impact op onze samenleving. Als opleidingsinstituut nemen ook wij onze verantwoordelijkheid en zullen in ieder geval voorlopig geen klassikale lessen meer aanbieden. Hierin volgen wij het advies van de overheid.

Om je toch verder te kunnen ontwikkelen, bieden wij onze opleidingen nu ook in andere lesvormen aan, te weten:

  • op afstand,
  • via Skype, Facetime etc met een docent (eventueel privé-les). Door individueel te leren behandel je de lesstof sneller en zal de klassikale lesduur gehalveerd worden.

Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen op de voet en zullen bijschakelen indien nodig.

Ambitie is een keuze
Flex Academy, het opleidings- en kenniscentrum voor mensen met ambitie.
Ben je op zoek naar een opleiding? Wil je je competenties (verder) ontwikkelen? Een opleiding of training van Flex Academy versterkt je huidige functioneren en geeft een nieuwe impuls aan je carrière!

  • 100% startgarantie van iedere opleiding
  • Starten in de aangegeven plaats
  • De praktijk staat centraal
  • Geen inschrijfgeld
  • Persoonlijke begeleiding per module
  • Unieke leermethodiek

Een klantgerichte telefoonbenadering is het visitekaartje van jouw organisatie. Maar hoe voer je zo'n gesprek eigenlijk? Hoe ga je om met weerstand en behoud je de structuur? In de training klantgericht telefoneren leer je op een praktische manier hoe je een telefoongesprek structureert, werkt met een belscript en omgaat met bezwaren. Met praktijkgerichte opdrachten en cases pas je de opgedane kennis direct toe in jouw werkomgeving. Na het volgen van deze boeiende training ben je in staat om op een klantgerichte manier gesprekken te voeren. Schrijf je vandaag nog in en ontwikkel je telefoonvaardigheden!

Ben je op zoek naar een virtuele opleider waar persoonlijke groei en aandacht centraal staan? Dan is Flex Academy België de ideale keuze. Bij ons draait alles om jouw individuele leerproces. Tijdens onze training krijg je van begin tot eind optimale begeleiding. Flex Academy België - Virtual Classroom is dé specialist voor mensen die zich continu willen ontwikkelen. We werken met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en oefeningen die direct toepasbaar zijn. Door jouw eigen praktijksituaties in te brengen, wordt de training volledig afgestemd op jouw werkomgeving. Virtual Classroom betekend dat we deze workshop verzorgen via Zoom, Teams of Skype. Het aantal deelnemers is maximaal 6 personen,

Voor wie?

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die op een klantgerichte wijze telefoongesprekken wil kunnen voeren. 

Vooropleiding

Flex Academy België verwelkomt je graag voor deze training zonder specifieke vooropleidingseisen. Mocht je twijfelen over het instapniveau, neem dan gerust contact op met onze advies- en voorlichtingsafdeling. We helpen je graag verder!

Voorbereiding

Voor deze training is geen specifieke voorbereiding nodig.Tijdens de training gaat de trainer alle onderwerpen toepassen.

Leerdoelen

  • heb je inzicht in de voorbereiding van een telefoongesprek
  • ben je in staat om een belscript op te stellen
  • weet je hoe je klantgerichte argumentatie kunt toepassen
  • ben je in staat om te gaan met tegenwerpingen
  • heb je inzicht in afsluittechnieken
  • ben je in staat om te onderhandelen via de telefoon

Programma

Tijdens de training komen diverse onderwerpen aan bod. Elk onderdeel van de training draagt bij aan het verwerven van de benodigde kennis en vaardigheden.

Inhoud van Module 1

  • Voorbereiding van het telefoongesprek
  • Uitvoeren van het telefoongesprek
  • Doeltreffend presenteren
  • Telefoonetiquette
  • Telefonisch onderhandelen
  • Samenvatten en afsluiten telefoongesprek

Certificaat

Het volgen van de training Senior Training - Klantgericht telefoneren geeft jou de mogelijkheid om het certificaat te behalen:

  • Senior Training - Klantgericht telefoneren

Als je effectief hebt deelgenomen aan deze training, ontvang je het officiële certificaat van Flex Academy België en wordt je opgenomen in ons register.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Er zijn nog geen ervaringen.
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.