Incompany-training Webcare

Type product
Tijdsduur

Incompany-training Webcare

Frankwatching Academy
Logo van Frankwatching Academy
Opleiderscore: starstarstarstarstar_border 8,2 Frankwatching Academy heeft een gemiddelde beoordeling van 8,2 (uit 38 ervaringen)

Tip: incompany training nodig? Vraag een offerte aan bij meerdere aanbieders!

Beschrijving

Versterk met je team de online klantenservice van je organisatie

Hoe je online met klanten (of burgers) communiceert, kan kritisch zijn voor je merkreputatie. Wat zijn de succesfactoren van goede webcare? En hoe zorg je met je team of collega’s ervoor dat de (klanten)service via Facebook, Twitter en andere social media als positief ervaren wordt? 

In de incompany-training Webcare leren jullie als team, afdeling of organisatie hoe structureel effectief online te communiceren. Jullie gaan de tone of voice van de organisatie op social media verder optimaliseren en ontdekken wat te doen bij vragen, complimenten, discussies én crises.

Resultaat

  • Jullie kennen de (on)geschreven regels van webcare …

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Versterk met je team de online klantenservice van je organisatie

Hoe je online met klanten (of burgers) communiceert, kan kritisch zijn voor je merkreputatie. Wat zijn de succesfactoren van goede webcare? En hoe zorg je met je team of collega’s ervoor dat de (klanten)service via Facebook, Twitter en andere social media als positief ervaren wordt? 

In de incompany-training Webcare leren jullie als team, afdeling of organisatie hoe structureel effectief online te communiceren. Jullie gaan de tone of voice van de organisatie op social media verder optimaliseren en ontdekken wat te doen bij vragen, complimenten, discussies én crises.

Resultaat

  • Jullie kennen de (on)geschreven regels van webcare via social media
  • Jullie hebben de perfecte tone of voice te pakken en weten die effectief te gebruiken
  • Jullie hebben inzicht in de valkuilen van webcare en kunnen die omzeilen
  • Jullie weten wat te doen bij vragen, klachten, online crises, etc.
  • Jullie verzorgen excellente dienstverlening via social media

Voor wie

De incompany-training Webcare is bedoeld voor organisaties, teams en/of collega’s die werk willen maken van hun webcare of hun klantcommunicatie naar een hoger niveau willen tillen. Denk aan: marketing- en communicatieprofessionals, medewerkers klantenservice en social media managers.

Programma

Tijdens de incompany-training Webcare komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Social identiteit (kernwaarden) van jullie organisatie
  • Een passende tone of voice
  • Achtergrondinformatie over webcare
  • De componenten van webcare
  • De taken van het (webcare)team
  • Competenties van een (webcare)medewerkers
  • Diverse succescases
  • Oefenen met voorbeelden (o.a. uit de eigen praktijk)
  • Do’s & don’ts en praktische tips

Praktisch

  • ‘Webcare’ is een eendaagse incompany-training
  • De incompany-training vindt op locatie plaats op een datum naar keuze
  • Voorafgaand aan de incompany-training vindt een telefonische intake plaats om de wensen en behoeften af te stemmen. Zo kunnen we een passend of op maat gemaakt programma samenstellen
  • Met een maximale groepsgrootte van 12 personen bereik je het beste resultaat
  • Let op: de kosten van deze incompany training wijken af van bovengenoemde prijs. Neem contact met ons op voor een prijsopgave.

Erkenning accreditatie

  • Beste opleider: in 2022 voor het 8e jaar op rij
  • NRTO-keurmerk
  • Geregistreerd dienstverlener Kmo-portefeuille
  • NIMA Education Partner
  • UWV-partner

De incompany-training Webcare is bedoeld voor organisaties, teams en/of collega’s die werk willen maken van hun webcare of hun klantcommunicatie naar een hoger niveau willen tillen. Denk aan: marketing- en communicatieprofessionals, medewerkers klantenservice en social media managers.

  • Jullie kennen de (on)geschreven regels van webcare via social media
  • Jullie hebben de perfecte tone of voice te pakken en weten die effectief te gebruiken
  • Jullie hebben inzicht in de valkuilen van webcare en kunnen die omzeilen
  • Jullie weten wat te doen bij vragen, klachten, online crises, etc.
  • Jullie verzorgen excellente dienstverlening via social media

Tijdens de incompany-training Webcare komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Social identiteit (kernwaarden) van jullie organisatie
  • Een passende tone of voice
  • Achtergrondinformatie over webcare
  • De componenten van webcare
  • De taken van het (webcare)team
  • Competenties van een (webcare)medewerkers
  • Diverse succescases
  • Oefenen met voorbeelden (o.a. uit de eigen praktijk)
  • Do’s & don’ts en praktische tips

Frankwatching is uitgegroeid tot dé toonaangevende aanbieder van trainingen in marketing & communicatie. Jaarlijks leiden we duizenden professionals op, die onze trainingen hoog beoordelen met gemiddeld een 8,4.

Ontwikkelen op gebied van Marketing, Communicatie, Advertising, Content, Social of Analytics? Met een aanbod van ruim 80 opleidingen en trainingen vind je specifieke trainingen die je echt verder helpen. Je werkt in kleine groepen met trainers uit de praktijk, waarbij de focus ligt op de praktische toepasbaarheid van (nieuwe) mogelijkheden voor jouw organisatie. Een mix van theorie, prikkelende cases en veel interactie.

Alle trainingen zijn ook incompany mogelijk. Zo bieden we iedere professional de mogelijkheid de juiste kennis op te doen.

Frankwatching Academy is in 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020 en 2021 uitgeroepen tot de beste opleider in marketing & communicatie.

Er zijn nog geen ervaringen.
  • Bekijk gerelateerde producten mét ervaringen: Webcare.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.