Een fan per dag

Tijdsduur

Een fan per dag

IFBD - Institute for Business Development
Logo van IFBD - Institute for Business Development
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9 IFBD - Institute for Business Development heeft een gemiddelde beoordeling van 9 (uit 2 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

VAN KLANTEN NAAR FANS

Met ‘gewoon’ tevreden klanten komt u echt niet ver. Wat u wilt, zijn fans. Want fans bevelen u aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig. Fans denken graag met u mee en hebben alleen het beste met u voor. Maar om van klanten fans te maken, moet u hun verwachtingen overtreffen. Dit klinkt simpel, maar is het allesbehalve. Omdat het ook in uw organisatie helemaal geen dagelijkse gewoonte is om meer te doen dan een klant verwacht.

ELKE MEDEWERKER, ELKE DAG, ÉÉN FAN …

> Hoe maakt u van uw klanten uw goedkoopste account managers?
> Hoe geeft u zelf het goede voorbeeld?
> Hoe geeft u uw mensen de bevoegdheid om uw klanten belachelijk goed te helpen?
> Hoe garandeert…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Interieurstylist(e), Schoonmaak / Interieurverzorging, Professional Organizer, Vastgoedstylist en Verkoopstyling.

VAN KLANTEN NAAR FANS

Met ‘gewoon’ tevreden klanten komt u echt niet ver. Wat u wilt, zijn fans. Want fans bevelen u aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig. Fans denken graag met u mee en hebben alleen het beste met u voor. Maar om van klanten fans te maken, moet u hun verwachtingen overtreffen. Dit klinkt simpel, maar is het allesbehalve. Omdat het ook in uw organisatie helemaal geen dagelijkse gewoonte is om meer te doen dan een klant verwacht.

ELKE MEDEWERKER, ELKE DAG, ÉÉN FAN …

> Hoe maakt u van uw klanten uw goedkoopste account managers?
> Hoe geeft u zelf het goede voorbeeld?
> Hoe geeft u uw mensen de bevoegdheid om uw klanten belachelijk goed te helpen?
> Hoe garandeert u dat ook uw mensen uw klanten belachelijk goed willen helpen?

HELP UW KLANTEN BELACHELIJK GOED

Tijdens deze writer’s class legt bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier uit, hoe u uw klanten belachelijk goed helpt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe u elke dag weer het verschil kunt maken bij uw bestaande klanten. Niet door de customer service strategie aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als u iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heeft u er gegarandeerd een fan bij! En dit werkt stukken beter dan de duurste campagne.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.