Sales | Klantgericht Verkopen Detailhandel | in-company/Maatwerk
Beschrijving
Re-Move, brengt mensen in beweging! training en coaching voor groepen in individuen in heel Nederland
Deze training is bedoeld voor iedereen die in de detailhandel actief verkoopt aan klanten.
Dat kan winkelpersoneel zijn zoals medewerkers in kledingzaken, keukenzaken, juweliers etc.
Onze aanpak is zeer praktisch en zal worden afgestemd op de aard van uw organisatie
Onze trainer heeft een zeer ruime ervaring op de winkelvloer, o.a. op afdelingsniveau, als bedrijfsleider en ondernemer
Wij gaan aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen:
•Begroeten van klanten
•Aanspreken van klanten
•Moment kiezen van actieve benadering
•Persoonlijke verzorging
•Non-verbale communicatie
•Omgaan met vragen en wensen
•Inventarisatie maken van de klantbehoefte
•Vertaalslag maken naar product presentatie
•Opzoeken van koopm…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Re-Move, brengt mensen in beweging! training en coaching voor groepen in individuen in heel Nederland
Deze training is bedoeld voor iedereen die in de detailhandel
actief verkoopt aan klanten.
Dat kan winkelpersoneel zijn zoals medewerkers in kledingzaken,
keukenzaken, juweliers etc.
Onze aanpak is zeer praktisch en zal worden afgestemd op de aard
van uw organisatie
Onze trainer heeft een zeer ruime ervaring op de winkelvloer, o.a.
op afdelingsniveau, als bedrijfsleider en ondernemer
Wij gaan aan de slag met o.a. de volgende onderwerpen:
•Begroeten van klanten
•Aanspreken van klanten
•Moment kiezen van actieve benadering
•Persoonlijke verzorging
•Non-verbale communicatie
•Omgaan met vragen en wensen
•Inventarisatie maken van de klantbehoefte
•Vertaalslag maken naar product presentatie
•Opzoeken van koopmotieven en deze benadrukken
•Vertaalslag maken naar persoonlijk voordeel en gebruik
•Omgaan met weerstanden b.v. prijs, levering moment etc.
•Afsluiten van de verkoop
•Additionele bij-verkoop
•Nazorg en klanttevredenheid checken
Aanpak
Bij voorkeur geven wij deze training bij u op de werkvloer
De deelnemers krijgen een intakeformulier, een digitale syllabus en
een certificaat van deelname. De training zal volledig worden
afgestemd op de wensen van uw organisatie
Resultaat
Na afloop van de training zullen uw medewerkers in staat zijn om
wensen van klanten te vertalen naar uw product/dienst en actief te
verkopen met winstgevendheid en maximale klanttevredenheid
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.