Resultaat- en klantgericht verkopen
Startdata en plaatsen
Beschrijving
Verwachtingen overtreffen
Een goede verkoper heeft een eigen drive en hij weet zijn klanten enthousiast te maken door de verwachtingen telkens opnieuw te overtreffen. Hoe je dat doet, leer je in
Wat levert de training jou op?
Je ontdekt de verkoopstijl die bij jouw persoonlijkheid past en die tegelijkertijd goed aansluit bij de beleving van de klant. Je leert hoe je een eigen verkoopstijl ontwikkelt en hoe je daarmee betere verkoopresultaten behaalt. Jouw relatie met de klant vormt het uitgangspunt voor resultaat- en klantgerichte verkoopadviesgesprekken.
Onderwerpen
Tijdens de training komen ondermeer de volgende onderwerpen aan bod:
Welke verkoopstijl past het beste bij je en hoe ontwik…
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Verwachtingen overtreffen
Een goede verkoper heeft een eigen drive en hij weet zijn klanten
enthousiast te maken door de verwachtingen telkens opnieuw te
overtreffen. Hoe je dat doet, leer je in
Wat levert de training jou op?
Je ontdekt de verkoopstijl die bij jouw persoonlijkheid past en die
tegelijkertijd goed aansluit bij de beleving van de klant. Je leert
hoe je een eigen verkoopstijl ontwikkelt en hoe je daarmee betere
verkoopresultaten behaalt. Jouw relatie met de klant vormt het
uitgangspunt voor resultaat- en klantgerichte
verkoopadviesgesprekken.
Onderwerpen
Tijdens de training komen ondermeer de volgende onderwerpen aan
bod:
Welke verkoopstijl past het beste bij je en hoe ontwikkel je deze
stijl verder?
Welke voorbereidingen leiden tot de beste verkoopresultaten?
Hoe verkoop je een afspraak aan de telefoon?
Hoe ziet de structuur van een goed verkoopadviesgesprek eruit?
Met welke opening win je vertrouwen bij de klant aan tafel?
Met welke vraagstellingstechnieken stel je behoeften vast en hoe
kun je een behoefte creëren?
Welke vorm van presenteren maakt de klant enthousiast voor je
aanbod?
Hoe presenteer je tarieven en hoe overwin je bezwaren?
Hoe sluit je een gesprek af?
Hoe maak je een bestaande klantrelatie steviger en hoe bouw je deze
uit?
Wil je meer weten over de onderwerpen die hierboven worden genoemd
of zie jij jouw onderwerp(en) hier niet bij staan? Neem gerust
contact met ons op voor meer informatie en gericht advies.
Dit is een blended training. Kennis en inzichten rondom de
onderwerpen van deze training worden vooraf, tijdens en na de
training beschikbaar gesteld via de digitale leeromgeving van
Feedback Training & Consulting. Doordat kennis en inzichten
vooraf en tussentijds worden opgedaan is er tijdens de
trainingsdagen meer tijd om de vertaalslag naar de eigen situatie
en de praktijk te maken. Hierdoor wordt een nog beter
(leer)resultaat behaald.
Verankering
Je adviseert en verkoopt prettiger en met meer succes, dankzij
onder meer deze hulpmiddelen:
je ontvangt een praktisch handboek dat je ook als naslagwerk kunt
gebruiken
je krijgt persoonlijke tips, die passen bij je eigen
verkoopstijl.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.