Resultaat- en klantgericht verkopen

Tijdsduur

Resultaat- en klantgericht verkopen

Feedback Training & Consulting
Logo van Feedback Training & Consulting
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,0 Feedback Training & Consulting heeft een gemiddelde beoordeling van 9,0 (uit 753 ervaringen)

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

Er zijn nog geen startdata bekend voor dit product.

Beschrijving

Verwachtingen overtreffen

Een goede verkoper heeft een eigen drive en hij weet zijn klanten enthousiast te maken door de verwachtingen telkens opnieuw te overtreffen. Hoe je dat doet, leer je in

Wat levert de training jou op?

Je ontdekt de verkoopstijl die bij jouw persoonlijkheid past en die tegelijkertijd goed aansluit bij de beleving van de klant. Je leert hoe je een eigen verkoopstijl ontwikkelt en hoe je daarmee betere verkoopresultaten behaalt. Jouw relatie met de klant vormt het uitgangspunt voor resultaat- en klantgerichte verkoopadviesgesprekken.

Onderwerpen

Tijdens de training komen ondermeer de volgende onderwerpen aan bod:
Welke verkoopstijl past het beste bij je en hoe ontwik…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Klantgerichtheid, Sales management, Accountmanagement, Contractmanagement en Klantvriendelijkheid.

Verwachtingen overtreffen

Een goede verkoper heeft een eigen drive en hij weet zijn klanten enthousiast te maken door de verwachtingen telkens opnieuw te overtreffen. Hoe je dat doet, leer je in

Wat levert de training jou op?

Je ontdekt de verkoopstijl die bij jouw persoonlijkheid past en die tegelijkertijd goed aansluit bij de beleving van de klant. Je leert hoe je een eigen verkoopstijl ontwikkelt en hoe je daarmee betere verkoopresultaten behaalt. Jouw relatie met de klant vormt het uitgangspunt voor resultaat- en klantgerichte verkoopadviesgesprekken.

Onderwerpen

Tijdens de training komen ondermeer de volgende onderwerpen aan bod:
Welke verkoopstijl past het beste bij je en hoe ontwikkel je deze stijl verder?
Welke voorbereidingen leiden tot de beste verkoopresultaten?
Hoe verkoop je een afspraak aan de telefoon?
Hoe ziet de structuur van een goed verkoopadviesgesprek eruit?
Met welke opening win je vertrouwen bij de klant aan tafel?
Met welke vraagstellingstechnieken stel je behoeften vast en hoe kun je een behoefte creëren?
Welke vorm van presenteren maakt de klant enthousiast voor je aanbod?
Hoe presenteer je tarieven en hoe overwin je bezwaren?
Hoe sluit je een gesprek af?
Hoe maak je een bestaande klantrelatie steviger en hoe bouw je deze uit?
Wil je meer weten over de onderwerpen die hierboven worden genoemd of zie jij jouw onderwerp(en) hier niet bij staan? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en gericht advies.

Dit is een blended training. Kennis en inzichten rondom de onderwerpen van deze training worden vooraf, tijdens en na de training beschikbaar gesteld via de digitale leeromgeving van Feedback Training & Consulting. Doordat kennis en inzichten vooraf en tussentijds worden opgedaan is er tijdens de trainingsdagen meer tijd om de vertaalslag naar de eigen situatie en de praktijk te maken. Hierdoor wordt een nog beter (leer)resultaat behaald.

Verankering

Je adviseert en verkoopt prettiger en met meer succes, dankzij onder meer deze hulpmiddelen:
je ontvangt een praktisch handboek dat je ook als naslagwerk kunt gebruiken
je krijgt persoonlijke tips, die passen bij je eigen verkoopstijl.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.