Verkoop in de winkel

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

Verkoop in de winkel

TEAMPOWER
Logo van TEAMPOWER

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeSint-Lambrechts-Woluwe
10 nov. 2022

Beschrijving

Doelgroep

Verkopers die in direct contact met de klanten zijn binnen het bedrijf / verkoopsruimte



Doelstellingen

• De klant op een warme en professionele manier onthalen
• De klant raad kunnen geven, hem doen kopen zonder te dwingen, rekening houdend met zijn verwachtingen en smaken
• Sympathie en klantgebondenheid creëren



Programma

Een winnend gedrag aannemen :
Profiel en denkwijze van de goede verkoper, commerciële assertiviteit, de meerwaarde die het verschil maakt.

In zijn onthaal slagen :
Karakteristieken van het onthaal, eerste indruk, in vertrouwen stellen en communicatietechnieken.

De klant ontdekken :
Te bereiken doelstellingen, profiel van de koper, vraagtechnieken, cibleren van de k…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Customer Journey, SEO, UX / User Experience Design, Neuromarketing en Business Management.

Doelgroep

Verkopers die in direct contact met de klanten zijn binnen het bedrijf / verkoopsruimte



Doelstellingen

• De klant op een warme en professionele manier onthalen
• De klant raad kunnen geven, hem doen kopen zonder te dwingen, rekening houdend met zijn verwachtingen en smaken
• Sympathie en klantgebondenheid creëren



Programma

Een winnend gedrag aannemen :
Profiel en denkwijze van de goede verkoper, commerciële assertiviteit, de meerwaarde die het verschil maakt.

In zijn onthaal slagen :
Karakteristieken van het onthaal, eerste indruk, in vertrouwen stellen en communicatietechnieken.

De klant ontdekken :
Te bereiken doelstellingen, profiel van de koper, vraagtechnieken, cibleren van de klant.

Argumenteren, tonen, de procedures opvolgen :
Voorstelling van de verschillende technieken.

De bezwaren de weerstand van de klant behandelen :
Voorstelling van de verschillende technieken.

De prijs verdedigen :
Psychologische aspecten en bedenkingen rond de prijs, technieken van prijsrechtvaardiging.

De verkoop afsluiten :
Voorstelling van de verschillende technieken.

De klant fideliseren :
Gepersonaliseerd contact en versteviging van de trouwbaarheid : organisatie van interne en externe promoties, operatie opendeurdag, trouwheidskaarten, abonnementen, ...

Zijn producten en/of diensten kennen :
Marktsituatie (concurrenten, klanten ; offerte, aanvraag)
Karakteristiek van het product/de dienst



Methodologie

Opleiding met pragmatische aanpak, waarbij de theorie d.m.v. talrijke voorbeelden wordt uitgelegd.
- oefeningen
- gedragsanalyse

Modalités d'inscription

Les séminaires seront donnés aux dates mentionnées dans le tableau ci-dessus sous réserve d’un minimum de 2 participants inscrits.
La clôture des inscriptions s’effectue 15 jours avant la date de début du séminaire.
Votre inscription sera effective dès réception de votre paiement

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.