ITIL Specialist Drive Stakeholder Value | DSV (inclusief examen)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats

ITIL Specialist Drive Stakeholder Value | DSV (inclusief examen)

CLS Computertrainingen
Logo van CLS Computertrainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,2 CLS Computertrainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,2 (uit 333 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeVirtual Classroom
17 apr. 2024 tot 19 apr. 2024
Toon rooster
event 17 april 2024, 10:30-18:00, Virtual Classroom, 2024-04-17
event 18 april 2024, 10:30-18:00, Virtual Classroom, 2024-04-18
event 19 april 2024, 10:30-18:00, Virtual Classroom, 2024-04-19
placeNIEUWEGEIN
6 mei. 2024 tot 8 mei. 2024
Toon rooster
event 6 mei 2024, 09:00-16:30, NIEUWEGEIN, 2024-05-06
event 7 mei 2024, 09:00-16:30, NIEUWEGEIN, 2024-05-07
event 8 mei 2024, 09:00-16:30, NIEUWEGEIN, 2024-05-08
placeVirtual Classroom
6 mei. 2024 tot 8 mei. 2024
Toon rooster
event 6 mei 2024, 09:00-16:30, Virtual Classroom, 2024-05-06
event 7 mei 2024, 09:00-16:30, Virtual Classroom, 2024-05-07
event 8 mei 2024, 09:00-16:30, Virtual Classroom, 2024-05-08
placeDen Haag
24 mei. 2024 tot 29 mei. 2024
Toon rooster
event 24 mei 2024, 09:00-16:00, Den Haag, 2024-05-24
event 28 mei 2024, 09:00-16:00, Den Haag, 2024-05-28
event 29 mei 2024, 09:00-16:00, Den Haag, 2024-05-29
placeVirtual Classroom
24 jun. 2024 tot 26 jun. 2024
Toon rooster
event 24 juni 2024, 10:30-18:00, Virtual Classroom, 2024-06-24
event 25 juni 2024, 10:30-18:00, Virtual Classroom, 2024-06-25
event 26 juni 2024, 10:30-18:00, Virtual Classroom, 2024-06-26
placeNIEUWEGEIN
4 sep. 2024 tot 6 sep. 2024
Toon rooster
event 4 september 2024, 09:00-16:30, NIEUWEGEIN, 2024-09-04
event 5 september 2024, 09:00-16:30, NIEUWEGEIN, 2024-09-05
event 6 september 2024, 09:00-16:30, NIEUWEGEIN, 2024-09-06
placeVirtual Classroom
4 sep. 2024 tot 6 sep. 2024
Toon rooster
event 4 september 2024, 09:00-16:30, Virtual Classroom, 2024-09-04
event 5 september 2024, 09:00-16:30, Virtual Classroom, 2024-09-05
event 6 september 2024, 09:00-16:30, Virtual Classroom, 2024-09-06
placeUtrecht
3 okt. 2024 tot 11 okt. 2024
Toon rooster
event 3 oktober 2024, 09:00-16:00, Utrecht, 2024-10-03
event 4 oktober 2024, 09:00-16:00, Utrecht, 2024-10-04
event 11 oktober 2024, 09:00-16:00, Utrecht, 2024-10-11
placeNIEUWEGEIN
16 dec. 2024 tot 18 dec. 2024
Toon rooster
event 16 december 2024, 09:00-16:30, NIEUWEGEIN, 2024-12-16
event 17 december 2024, 09:00-16:30, NIEUWEGEIN, 2024-12-17
event 18 december 2024, 09:00-16:30, NIEUWEGEIN, 2024-12-18
placeVirtual Classroom
16 dec. 2024 tot 18 dec. 2024
Toon rooster
event 16 december 2024, 09:00-16:30, Virtual Classroom, 2024-12-16
event 17 december 2024, 09:00-16:30, Virtual Classroom, 2024-12-17
event 18 december 2024, 09:00-16:30, Virtual Classroom, 2024-12-18
placeVirtual Classroom
8 jan. 2025 tot 10 jan. 2025
Toon rooster
event 8 januari 2025, 10:30-18:00, Virtual Classroom, 2025-01-08
event 9 januari 2025, 10:30-18:00, Virtual Classroom, 2025-01-09
event 10 januari 2025, 10:30-18:00, Virtual Classroom, 2025-01-10
placeNIEUWEGEIN
4 feb. 2025 tot 6 feb. 2025
Toon rooster
event 4 februari 2025, 09:00-16:30, NIEUWEGEIN, 2025-02-04
event 5 februari 2025, 09:00-16:30, NIEUWEGEIN, 2025-02-05
event 6 februari 2025, 09:00-16:30, NIEUWEGEIN, 2025-02-06
placeVirtual Classroom
4 feb. 2025 tot 6 feb. 2025
Toon rooster
event 4 februari 2025, 09:00-16:30, Virtual Classroom, 2025-02-04
event 5 februari 2025, 09:00-16:30, Virtual Classroom, 2025-02-05
event 6 februari 2025, 09:00-16:30, Virtual Classroom, 2025-02-06

Beschrijving

Virtuele cursussen bij CLS Trainingen

Vanwege het COVID-19 virus kunt u onze trainingen ook virtueel (met een docent op afstand) volgen. U kunt de cursus zo vanuit huis volgen.

Organisaties die volgens ITIL werken, gebruiken het complete ITIL-examenprogramma om personeel op te leiden. De ITIL-competenties van de medewerkers laten hen beter presteren en samenwerken.

Heeft u in uw dagelijkse werkzaamheden te maken met het ontwerpen en managen van customer journeys en customer experiences, het beheren van en de interactie met stakeholders en/of het bevorderen van relaties om waarde te realiseren? Of werkt u nauw samen met klanten om vraag en verwachting te beheren? Dan is de training Specialist Drive Stakeholder Value | DSV een geschikte training voor u.
De driedaagse training biedt IT-leiders, praktijkmensen en ondersteunend personeel die al in het bezit zijn van een…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Overzicht, Projectmanagement, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en ITIL Foundation.

Virtuele cursussen bij CLS Trainingen

Vanwege het COVID-19 virus kunt u onze trainingen ook virtueel (met een docent op afstand) volgen. U kunt de cursus zo vanuit huis volgen.

Organisaties die volgens ITIL werken, gebruiken het complete ITIL-examenprogramma om personeel op te leiden. De ITIL-competenties van de medewerkers laten hen beter presteren en samenwerken.

Heeft u in uw dagelijkse werkzaamheden te maken met het ontwerpen en managen van customer journeys en customer experiences, het beheren van en de interactie met stakeholders en/of het bevorderen van relaties om waarde te realiseren? Of werkt u nauw samen met klanten om vraag en verwachting te beheren? Dan is de training Specialist Drive Stakeholder Value | DSV een geschikte training voor u.
De driedaagse training biedt IT-leiders, praktijkmensen en ondersteunend personeel die al in het bezit zijn van een (geldige) kwalificatie ITIL 4 foundation, inzicht in alle soorten betrokkenheid en interacties tussen een serviceprovider en hun klanten, gebruikers, leveranciers en partners, met inbegrip van belangrijke concepten voor CX, UX en journey mapping. De cursus is gebaseerd op het ITIL 4 best practice service value system dat is opgenomen in de nieuwste 2019 richtlijnen.
Trainingsdoelstellingen

kennis van hoe u zich moet richten op markten en belanghebbenden;
kennis van hoe u relaties met belanghebbenden kunt bevorderen;
kennis van hoe u de vraag vormgeeft en het serviceaanbod definieert;
kennis van hoe u verwachtingen kunt afstemmen en details van services kunt overeenkomen;
kennis va

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.