ITIL Specialist Drive Stakeholder Value (DSV)

Tijdsduur
Locatie
Op locatie
Startdatum en plaats
Logo van CLS Computertrainingen
Opleiderscore: starstarstarstarstar_half 9,3 CLS Computertrainingen heeft een gemiddelde beoordeling van 9,3 (uit 279 ervaringen)
Beste opleider van Nederland

Winnaar Beste opleider van Nederland 2017: #2 in Automatisering & ICT/IT.

Winnaar Beste opleider van Nederland 2016: #3 in Automatisering & ICT/IT.

Lees meer over Beste Opleider van Nederland 2020.

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Startdata en plaatsen

placeUtrecht
7 mar. 2022 tot 14 mar. 2022
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 maart 2022, 09:00-16:00, Utrecht, 2022-03-07
event 8 maart 2022, 09:00-16:00, Utrecht, 2022-03-08
event 14 maart 2022, 09:00-16:00, Utrecht, 2022-03-14
placeVirtual Classroom
7 mar. 2022 tot 14 mar. 2022
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 7 maart 2022, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2022-03-07
event 8 maart 2022, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2022-03-08
event 14 maart 2022, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2022-03-14
placeUtrecht
29 aug. 2022 tot 5 sep. 2022
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 29 augustus 2022, 09:00-16:00, Utrecht, 2022-08-29
event 30 augustus 2022, 09:00-16:00, Utrecht, 2022-08-30
event 5 september 2022, 09:00-16:00, Utrecht, 2022-09-05
placeVirtual Classroom
29 aug. 2022 tot 5 sep. 2022
check_circle Startgarantie
Toon rooster
event 29 augustus 2022, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2022-08-29
event 30 augustus 2022, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2022-08-30
event 5 september 2022, 09:00-16:00, Virtual Classroom, 2022-09-05

Beschrijving

Virtuele cursussen bij CLS Trainingen

Vanwege het COVID-19 virus kunt u onze trainingen ook virtueel (met een docent op afstand) volgen. U kunt de cursus zo vanuit huis volgen.

Organisaties die volgens ITIL werken, gebruiken het complete ITIL-examenprogramma om personeel op te leiden. De ITIL-competenties van de medewerkers laten hen beter presteren en samenwerken.

Heeft u in uw dagelijkse werkzaamheden te maken met het ontwerpen en managen van customer journeys en customer experiences, het beheren van en de interactie met stakeholders en/of het bevorderen van relaties om waarde te realiseren? Of werkt u nauw samen met klanten om vraag en verwachting te beheren? Dan is de training Specialist Drive Stakeholder Value (DSV) een geschikte training voor u.
De reikwijdte van de training betreft alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de kla…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: ITIL Overzicht, Projectmanagement, ITIL Service Manager, ITIL Practitioner en ITIL Foundation.

Virtuele cursussen bij CLS Trainingen

Vanwege het COVID-19 virus kunt u onze trainingen ook virtueel (met een docent op afstand) volgen. U kunt de cursus zo vanuit huis volgen.

Organisaties die volgens ITIL werken, gebruiken het complete ITIL-examenprogramma om personeel op te leiden. De ITIL-competenties van de medewerkers laten hen beter presteren en samenwerken.

Heeft u in uw dagelijkse werkzaamheden te maken met het ontwerpen en managen van customer journeys en customer experiences, het beheren van en de interactie met stakeholders en/of het bevorderen van relaties om waarde te realiseren? Of werkt u nauw samen met klanten om vraag en verwachting te beheren? Dan is de training Specialist Drive Stakeholder Value (DSV) een geschikte training voor u.
De reikwijdte van de training betreft alle soorten betrokkenheid en interactie tussen een serviceprovider en de klanten, gebruikers, leveranciers en partners. De context betreft de conversie van de vraag naar waarde via IT-enabled services.
Er is aandacht voor onderwerpen zoals SLA-ontwerp, multi-leveranciersmanagement, communicatie, relatiebeheer, het ontwerp van customer- en user experience, customer journey mapping en tools om de tevredenheid van belanghebbenden te vergroten, wat een integraal onderdeel is van het bedrijfssucces in het huidige concurrerende landschap.
De training maakt onderdeel uit van de ITIL Managing Professional certificering. Deze certificering is gericht op IT-professionals binnen hedendaagse technologische en digitale teams. De Managing Professional certificeringsroute

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

Aanhef
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.