Klachten en Lastige Klanten

Type product

Klachten en Lastige Klanten

NCOI Online Academy
Logo van NCOI Online Academy

Tip: meer info over het programma, prijs, en inschrijven? Download de brochure!

Beschrijving

Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep

Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.

Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.

Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.

Klantgerichtheid op z'n best? Weten hoe je omgaat met klachten en lastige klanten kan al een hoop schelen. Leer hier hoe!

In deze korte training leer je de basis van omgaan met klachten en lastige klanten. Je leert hoe je er slim mee kunt omgaan als je ermee te maken krijgt. In slechts één week leer je wat je moet weten om verder te kunnen!

Over dit abonnement:

Met dit abonnement krijg je niet alleen toegang tot deze Online Training maar ook tot de meer dan 250 andere Online Trainingen van NCOI Online Academy. Je krijgt een jaar lang toegang tot het gehele platform met alle Online Trainingen die er in zitten van meer dan 15 erkende opleiders. Bijvoorbeeld Boertien Vergouwen Overduin, NCOI O…

Lees de volledige beschrijving

Veelgestelde vragen

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nog niet gevonden wat je zocht? Bekijk deze onderwerpen: Mindfulness Based Stress Reduction (MBSR), Mindfulness, NLP, Werk / Privé Balans en Mindful Werken.

Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep

Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.

Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.

Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.

Klantgerichtheid op z'n best? Weten hoe je omgaat met klachten en lastige klanten kan al een hoop schelen. Leer hier hoe!

In deze korte training leer je de basis van omgaan met klachten en lastige klanten. Je leert hoe je er slim mee kunt omgaan als je ermee te maken krijgt. In slechts één week leer je wat je moet weten om verder te kunnen!

Over dit abonnement:

Met dit abonnement krijg je niet alleen toegang tot deze Online Training maar ook tot de meer dan 250 andere Online Trainingen van NCOI Online Academy. Je krijgt een jaar lang toegang tot het gehele platform met alle Online Trainingen die er in zitten van meer dan 15 erkende opleiders. Bijvoorbeeld Boertien Vergouwen Overduin, NCOI Opleidingen, SRM, Computrain en meer.


Hoe werkt het?

Na je aankoop krijg je binnen 2 dagen een bevestiging met instructie hoe je jouw abonnement kan activeren. Je kunt dan direct aan de slag met je online training en ook bekijken welk ander aanbod er beschikbaar is. Na ontvangst van de bevestiging per mail heb je één jaar de tijd om je abonnement te activeren.


Nu al nieuwsgierig? Kijk op www.onlineacademy.nl voor het gehele aanbod.

Voor het volgen van een Online Academy product ontvang je een certificaat.

Deze wordt bij succesvol afronden direct in het platform zichtbaar.

Wat kun jij na het succesvol afronden van deze online training?

  • Jij bezit basiskennis over het omgaan met klachten.
  • Jij bezit verschillende technieken die je helpen omgaan met lastige klanten.
  • Jij weet hoe jij slim omgaat met klachten en lastige klanten zodra je ermee te maken krijgt.
  • Jij kunt oplossingsgerichter te werk.

Deze training is geschikt voor iedereen die een snelle start wil maken met het omgaan met klachten en lastige klanten.

Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen

Er zijn nog geen ervaringen.

Deel je ervaring

Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.

Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure

(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)
(optioneel)

Heb je nog vragen?

(optioneel)
We slaan je gegevens op om je via e-mail en evt. telefoon verder te helpen.
Meer info vind je in ons privacybeleid.