Klachten en lastige klanten
Beschrijving
Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep
Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.
Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.
Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.
Klantgerichtheid op z'n best? Weten hoe je omgaat met klachten en lastige klanten kan al een hoop schelen. Leer hier hoe!
In deze korte training leer je de basis van omgaan met klachten en lastige klanten. Je leert hoe je er slim mee kunt omgaan als je ermee te maken krijgt. In slechts één week leer je wat je moet weten om verder te kunnen!
Voor het volgen van een Online Academy product ontvang je een certificaat.
Deze wordt bij succesvol afronden direct in het platform zichtbaar.
Wat kun jij na het succesvol afronden van deze online training?
o Jij bezit basiskennis over het omgaan met klachten.
o Jij bezit verschillende technieken die je helpen omgaan met lastige klanten.
o Jij weet hoe …
Veelgestelde vragen
Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onlineacademy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep
Deze online training is onderdeel van een jaarabonnement met meer dan 220 leerproducten.
Online Academy is een initiatief van de opleiders van NCOI Groep. Bij Online Academy volg je onbeperkt online trainingen. Al deze trainingen zijn onderverdeeld in korte blokken van 5 a 10 minuten. Uit onderzoek blijkt namelijk dat je zo meer onthoudt dan wanneer je alles in één keer leert.
Verwacht bij Online Academy geen lange saaie teksten, maar korte uitleg, boeiende filmpjes en persoonlijke opdrachten. En die kun je doen waar en wanneer het jou uitkomt. Op pc, tablet of smartphone. Onderweg, achter je bureau of thuis op de bank.
Klantgerichtheid op z'n best? Weten hoe je omgaat met klachten en lastige klanten kan al een hoop schelen. Leer hier hoe!
In deze korte training leer je de basis van omgaan met klachten en lastige klanten. Je leert hoe je er slim mee kunt omgaan als je ermee te maken krijgt. In slechts één week leer je wat je moet weten om verder te kunnen!
Voor het volgen van een Online Academy product ontvang je een
certificaat.
Deze wordt bij succesvol afronden direct in het platform
zichtbaar.
Wat kun jij na het succesvol afronden van deze online
training?
o Jij bezit basiskennis over het omgaan met klachten.
o Jij bezit verschillende technieken die je helpen omgaan met
lastige klanten.
o Jij weet hoe jij slim omgaat met klachten en lastige klanten
zodra je ermee te maken krijgt.
o Jij kunt oplossingsgerichter te werk.
Over dit abonnement:
Met dit abonnement krijg je niet alleen toegang tot deze Online
Training maar ook tot de meer dan 250 andere Online Trainingen van
NCOI Online Academy. Je krijgt een jaar lang toegang tot het gehele
platform met alle Online Trainingen die er in zitten van meer dan
15 erkende opleiders. Bijvoorbeeld Boertien Vergouwen Overduin,
NCOI Opleidingen, SRM, Computrain en meer.
Hoe werkt het?
Na je aankoop krijg je binnen 2 dagen een bevestiging met
instructie hoe je jouw abonnement kan activeren. Je kunt dan direct
aan de slag met je online training en ook bekijken welk ander
aanbod er beschikbaar is. Na ontvangst van de bevestiging per mail
heb je één jaar de tijd om je abonnement te activeren.
Nu al nieuwsgierig? Kijk op www.onlineacademy.nl voor het gehele
aanbod.
Deze training is geschikt voor iedereen die een snelle start wil maken met het omgaan met klachten en lastige klanten.
Blijf op de hoogte van nieuwe ervaringen
Deel je ervaring
Heb je ervaring met deze cursus? Deel je ervaring en help anderen kiezen. Als dank voor de moeite doneert Springest € 1,- aan Stichting Edukans.Er zijn nog geen veelgestelde vragen over dit product. Als je een vraag hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.